  • 1. Data: 2010-06-01 07:58:26
    Temat: [WSBK] znowu 2x Biaggi!
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    http://www.worldsbk.com/en/news/latest-news.html

    Max jak wino, im starszy... ;-)

    (tak, tak wiem - to mit z tym winem)

    --
    pozdr
    pj
    gsx1300r-do sprzedania

  • 2. Data: 2010-06-01 10:25:08
    Temat: Re: [WSBK] znowu 2x Biaggi!
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl>

    (pj) pisze:

    > http://www.worldsbk.com/en/news/latest-news.html
    >
    > Max jak wino, im starszy... ;-)
    >
    > (tak, tak wiem - to mit z tym winem)

    To się nazywa fuks i trochę szczęścia.
    Nawet cienia szans nie miał z Carlosem Checa.
    W pierwszym wyścigu nie miał szans na dogonienie Carlosa nie mówiąc o
    wyprzedzeniu.
    W drugim wyścigu Checa objechał go jak nowicjusza. Biaggi wystartował
    całkiem ładnie, aprilla ma kopa na prostej i do pierwszego zakrętu
    doszedł jako pierwszy . Ale już z zakrętu wyjechał jako drugi za
    Carlosem. I sytuacja się powtórzyła, nawet cienia szansy nie miał na
    dojście Dukata.

    I tylko dzięki podwójnej awarii dukata , Max złapał 50pkt.

    Na miejscu Carlosa , chyba bym powybijał swoich mechaników :)

    --
    Sysek

  • 3. Data: 2010-06-01 10:40:40
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-06-01 12:25, Sysek pisze:

    > To się nazywa fuks i trochę szczęścia.
    [...]
    > Na miejscu Carlosa , chyba bym powybijał swoich mechaników :)

    Tak to jest w sportach motorowych: sukces = kierowca + maszyna; ile razy
    na tym forómie snuli my dywagacje: gdyby X mial maszyne Y, czyli gdyby
    babcia miala wasy...

    Ergo: nie umniejsza sukcesu Maxa, ze Checa go "objezdzal" i prowadzil na
    paru kólkach

    --
    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2010-06-01 11:11:31
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl>

    (pj) pisze:

> [...]
    > babcia miala wasy...
    >
    > Ergo: nie umniejsza sukcesu Maxa, ze Checa go "objezdzal" i prowadzil na

    W sumie liczą się punkty i koniec. Nikt w statystykach nie będzie wnikał
    kto jak jechał ale jak dojechał.
    Co nie zmienia faktu , że Carlos Checa jako kierownik moto miał super
    formę i jechał koncertowo........ do momentu padu maszyny :)

    --
    Sysek

  • 5. Data: 2010-06-01 14:15:28
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-06-01 13:11, Sysek pisze:

    > Co nie zmienia faktu , że Carlos Checa jako kierownik moto miał super
    > formę i jechał koncertowo........ do momentu padu maszyny :)

    Tu se zobacz roznice pomiedzy Maxem i Carlosem:

    http://www.worldsbk.com/en/season/standings.html

    Widac mu czesto pada... :-P

    --
    pozdr