  • Data: 2007-10-18 22:14:44
    Temat: WIX/PL-IX
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    rozważam możliwość (mam możliwość mieć warunki techniczne) wpięcia się
    do któregoś z węzłów WIX lub PL-IX

    który wybrać?

    statystyki ruchu w PL-IXie są ok 10 razy większe niż w WIXie.
    Ale nie wiem czy to o czymś świadczy ?

    Czy wpinając się do któregoś z węzłów będę mieć bezpośredni dostęp do
    całych sieci operatorów, którzy są tam wpięci (myślę o dużych typu: GTS,
    Exatel, TKT, Netia, ATMAN)?

    o ile na stronie PL-IXa jest cena 350 zł /miesiac to na stronie WIXa nie
    ma miesięcznych opłat. Jest za darmo ?

    Wojtek