eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetWD TV LIVE Media Player - Nie mogę odtworzyć filmów MKV w sieci, z pendrive'a działają...WD TV LIVE Media Player - Nie mogę odtworzyć filmów MKV w sieci, z pendrive'a działają...
  • Data: 2014-06-09 19:51:00
    Temat: WD TV LIVE Media Player - Nie mogę odtworzyć filmów MKV w sieci, z pendrive'a działają...
    Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem dzisiaj WD TV Live Media Player, podłączyłem kabelki (na razie bezpośrednio
    kablem HDMI z moją plazmą Panasonica), podpiąłem go do sieci, ściagnąłem najnowszy
    firmware, wszedłem w serwer multimediów i mym oczom ukazała się lista filmów, które
    udostępniam (nadmienię przy okazji, że mam router UPC firmy Thomson). Niesety przy
    próbie odpalenia jakiegokolwiek filmu w formacie MKV (przeważnie 1080p, pliki powyżej
    8 GB) dostaję komunikat: "Nie można odtworzyć wybranego pliku. Sprawdź listę
    obsługiwanych formatów plików w podręczniku użytkownika". I tak przy każdym z
    kilkudziesięciu filmów... Odpaliłem dla testu jakiś zwykły film XVID i działa bez
    zarzutu...

    Nie zrażony tym, przegrałem jeden z tych filmów MKV na pendrive'a i spróbowałem tak
    go odpalić na WD LIVE. Poszedł bez problemu, piękna jakość Czy ktoś wie o co może
    chodzić? Coś źle udostępniłem w sieci? Dodam tylko, że pliki z filmami pojawiły się
    na WD LIVE dopiero jak ustawiłem w Windows Media Player w zakładce "Strumień" opcję
    "Automatycznie zezwalaj urządzeniom na odtwarzanie moich multimediów" oraz dla
    pewności zaznaczyłem "Zezwalaj na zdalne sterowanie moim odtwarzaczem". Wtedy dopiero
    pojawiła się listra z filmami, ale tak jak pisałęm wyżej, żadnego nie mogę odpalić,
    działają dopiero po zgraniu i uruchomieinu z pena.... Może coś jeszcze powinieniem
    zaznaczyć/odhaczyć?