  • 11. Data: 2011-03-29 12:46:07
    Temat: Re: WD 2TB 20EARS Green Edition - co z glowicami? Jaka predkosc? Warto?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Jak spada na podloge? Chyba, ze Samsung tez zielony.

    :)))

  • 12. Data: 2011-03-29 12:46:36
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > czytaj ze zrozumieniem

    czytaj przed wysylaniem

  • 13. Data: 2011-03-29 23:02:54
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam,
    Panowie, dzieki za opinie. Mialem dzisiaj dzien nauki o dyskach ;)
    Pozegnalem sie juz z mysla o tanim i szybkim dysku 2TB.

    Wahalem sie pomiedzy WD EARS20 a Samsungiem F4EG.
    Tutaj dyskusja o tych zabaweczkach:
    http://forum.osx86.org.pl/topics26/jaki-dysk-twardy-
    2-tb-vt3809.htm
    Prawie sie zdecydowalem na tego F4EG, potem byl chwilowy - dwugodzinny
    - zachwyt dyskiem 60BG SSD, teraz wracam do pomyslu z jednym dyskiem
    Samsunga F3 1TB i F4EG jako zewnetrznym backupem.

    Zlotowinfo - skad ta informacja, ze EARS20 szybszy od F4EG? Oba dyski
    sa, zdaje sie, typu Green. Tu mam porownanie tego F4EG i EARS20
    http://www.chip.pl/chip/testy/pamieci-masowe/dyski-t
    warde-wewnetrzne-35-cala/compare_test_products
    F4EG wypada chyba bardzo dobrze? Cytat z jego testu:
    W testach wydajności nowy F4EG osiągał średnie transfery podczas
    odczytu i zapisu danych na bardzo wysokim poziomie - 109,3 i 90,8 MB/
    s. z dobrym/krótkim czasem dostępu wynoszącym 16,9 ms (HD Tach 3.0). W
    aplikacji CHIP DiskBench osiągał maksymalną szybkość 105,3 i 105,1 MB/
    s. W porównaniu do poprzedniego modelu F3EG, średnie transfery wzrosły
    o około 20 MB/s.

    Dobra, ktory z tych dwoch polecicie?

    pozdr
    Piotr

  • 18. Data: 2011-03-30 06:48:17
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Samsunga. Jest chyba nowszy.

  • 19. Data: 2011-04-04 08:52:34
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 28.03.2011 MC <m...@g...pl> napisał/a:
    > Uzytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Jak spada na podloge? Chyba, ze Samsung tez zielony.

    Musisz odwiedzić koniecznie krzywą wieżę w Pizie ;) i zrobić testy Galileusza,
    bo chyba kolor dysku ma tu mały wpływ na prędkość spadania.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".