  • 181. Data: 2015-11-18 23:11:07
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 18 Nov 2015 20:35:17 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie, to nie jest dowód na renderowanie stron www przez nvidię w
    > sterowniku. Ani na otwieranie okienek w sterowniku. Na nic to nie
    jest
    > dowód. Nawet jeśli machnołeś się G->M.

    A czy ja próbuje udowodnić jakieś renderowanie stron?? W czym
    miałbym się machnąć, napisałem wyraźnie 1.5MB (słownie: półtora
    megabajta). Driver, który ma tyko zajmować się IO. A pardon, 1.5 MB
    to było 10 lat temu, bardziej współczesna wersja modułu ma już11MB, w
    tym:

    $ objdump -h -j .text
    /lib/modules/3.2.0-4-686-pae/updates/dkms/nvidia.ko

    /lib/modules/3.2.0-4-686-pae/updates/dkms/nvidia.ko: file format
    elf32-i386

    Sections: Idx Name Size VMA LMA File off Algn 1 .text 005decf8
    00000000 00000000 00000060 2**4 CONTENTS, ALLOC, LOAD, RELOC,
    READONLY, CODE

    ~ 6MB sam .text, także poprawili jeszcze wynik. Sekcja .data też
    niczego sobie, prawie 2MB.

    > Jak kiedys opowiadał kolega który takowe pisał dla m.in. wiodącej
    firmy
    > półprzewodnikowej: "czlowieku, nie masz pojęcia jak zjebany jest to
    > hardware, workaround na workaroundzie, kod zamknięty chyba głównie
    ze
    > wstydu". Może coś w tym jest.

    Bingo, wyciągnij teraz z tego wnioski jakie są szanse na "kompaktowe"
    drivery. Szczerze wątpię, że mikrokernel by coś tu dramatycznie w
    "produkowanych" driverów przez dostawców zmienił....

    --
    Marek

  • 182. Data: 2015-11-19 01:17:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "atm

    bkie-ladowanie

    > Tylko pytanie czy bateria wytrzyma te 4-5 lat jak w moim iPhone
    > codziennie ładowanym, czy po miesiącu takiego traktowania
    > trzeba będzie szukać nowej.

    Pozyjemy zobaczymy co Chinczyki wymysla. Od dawna prosi sie o rewolucje
    w akumulacji energii, poki co z takim sobie skutkiem.
    ---
    Chińczycy liderem nauki :-)

  • 183. Data: 2015-11-19 01:54:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Może dlatego że ajfon nie pasuje do polskiego normalnego ekosystemu.
    >
    > Taka dyskusja jak o kierownicy w samochodzie co to jest w jedynie słusznej
    > poprawnej stronie.
    > Można sobie kupić anglika (nawet legalnie w Polsce zarejestrować)
    > tylko po co się męczyć.
    > A i jeszcze taka różnica że angliki są w atrakcyjnych cenach a ajfony
    > wręcz przeciwnie :-)

    Co to jest "normalny ekosystem" i dlaczego iPhone 5C miałby
    do polskiego ekosystemu nie pasować? Kupiłeś go za grosze.
    Mniej niż połowy ceny którą zapłacić musiałbyś na wolnym rynku.
    I jeszcze narzekasz że to drogie było? Dziwny jesteś...

  • 184. Data: 2015-11-19 02:32:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

> [...]
    > zamykało i miało świadomość miejsca na dysku. Takie podstawypodstaw
    > higieny informatycznej.:-)
    >
    > Przed oczami staje mi taki gimnazjalista co "zaikonkował" cały pulpit, ma
    > pootwierane pierdyliony aplikacji na raz, zapchany dysk systemowy i
    > narzeka że mu coś wolno chodzi.
    >
    > Sorry to o pececie. My tu mówimy o wspaniałym mobilnym systemie za kupę
    > szmalu. Kto by się przejmował jakimiś zeszłowiecznymi przyzwyczajeniami.
    > Genialność i wszechmogąca aura załatwia to w locie bez wiedzy użytkownika
    > który jak to Amerykanin nie musi się na niczym znać żeby żyć :-)

    Kto narzeka że coś mu źle chodzi? Ja słyszę głównie Ciebie jak narzekasz.

  • 185. Data: 2015-11-19 02:32:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:n2j4f5$72j$1@mx1.internetia.pl...

    > Pozyjemy zobaczymy co Chinczyki wymysla. Od dawna prosi sie
    > o rewolucje w akumulacji energii, poki co z takim sobie skutkiem.
    > ---
    > Chińczycy liderem nauki :-)

    Żebyś się przypadkiem nie zdzwiwił.

  • 186. Data: 2015-11-19 06:57:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-11-19 o 01:54, Pszemol pisze:
> [...]
    > Mniej niż połowy ceny którą zapłacić musiałbyś na wolnym rynku.
    > I jeszcze narzekasz że to drogie było? Dziwny jesteś...

    To jest drogi "anglik" na polskich drogach.

    Wiem że nie skumasz bo o Polsce masz blade pojęcie.

  • 187. Data: 2015-11-19 07:17:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-11-19 o 02:32, Pszemol pisze:

    > Kto narzeka że coś mu źle chodzi? Ja słyszę głównie Ciebie jak narzekasz.

    Kolejny szacun. Wycinasz co Ci nie pasuje i odwracasz kota ogonem.

    Ja jak większość kierowców w Polsce jestem przyzwyczajony do kierownicy
    po lewej stronie. Brak przycisku cofnij (kiedy i wszystko inne co
    używałem do tej pory taki przycisk/funkcjonalność miało) powoduje
    potrzebę przyzwyczajania się/ zmiany nawyków.
    Po co to robić skoro po względem technicznym ajfon nie oferuje niczego
    specjalnego a jest powiedzmy 2 razy droższy niż odpowiednik konkurencji?

    Na religię mnie nie nawrócisz. Za stary jestem. Odpuść już sobie.
    Żona używa 5C ale tylko do podstawowych czynności. Żadnej przewagi nie
    ma. Żeby chociaż bateria trzymała dłużej. I tak trzeba ładować
    codziennie. I jeszcze ta ładowarka. Mam w domu 2 ładowarki usb podpięte
    na stałe. Rotacyjnie podpinam telefony, tablet, słuchawki...
    Ale nie. Ajfon musi mieć swój kabelek. On z czarnego nie będzie jadł. On
    musi z białego. Rozwydrzony smarkacz jeden. :-)

    Nie będę piał z zachwytu bo nie ma nad czym. Mam porównanie z trzema
    dostępnymi platformami o podobnych parametrach i wytykam błędy
    wszystkim. Ajfon to taki odmieniec pod względem interfejsu i użytkowania
    (a to najbardziej się rzuca w oczy) Nawet zdjęcia robi gu... na poziomie
    starych SE które miałem wcześniej.
    Nie ma logicznego uzasadnienia żeby go kupić do używania na co dzień w
    takich cenach.

  • 188. Data: 2015-11-19 11:53:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    e-ipad-scam-fake-auction-site-facebook-3608522/>

    > Nie wygoglałem Ci *tego* linka, miałeś sto innych do wyboru
    > i wybrałeś właśnie takiego nie na temat. Jesteś opóźniony czy co?

    wybrałe specjalnie dla Ciebie pierwszy czyli najbardziej relewantny.
    Nie potrafisz wskazać tej prostej rzeczy, w której konkurują?
    tak się spodziewałem.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 189. Data: 2015-11-19 14:31:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > To jest drogi "anglik" na polskich drogach.
    >
    > Wiem że nie skumasz bo o Polsce masz blade pojęcie.

    Rozumiem co sugerujesz - ja po prostu nie zgadzam się
    z tezą że iPhone jest w Polsce "anglikiem" - kapisci?

  • 190. Data: 2015-11-19 14:34:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
> [...]
    > Ale nie. Ajfon musi mieć swój kabelek. On z czarnego nie będzie jadł.
    > On musi z białego. Rozwydrzony smarkacz jeden. :-)

    I to jest jedną z jego przewag technicznych. Bo kolor jest nieistotny i są
    czarne.
    Nie używa mikroUSB, więc nie ma ryzyka że mu wyłamiesz gniazdko USB.
    A często się to zdarza w innych telefonach. W świecie iPhone, to wtyczka
    jest giętka i łatwa do zniszczenia - gniazdko jest niezniszczalne.

    > Nie będę piał z zachwytu bo nie ma nad czym.

    Jako ślepiec nie umiesz docenić kolorów jesieni w lesie :-)