  • 31. Data: 2009-04-04 06:42:22
    Temat: Re: W MediaMarkt uzywany laptop jako nowy
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    Użytkownik "arek" <A...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f9eac272-8142-4a60-94ee-
    Jak jest sprawny, zgodny z zalozonymi parametrami,
    to jaka roznica ile osob smarkalo w klawiature?

    -------
    Laptop jest do pracy, a nie do brandzlowania sie
    'zapachem nowosci'.

    ======

    A jakby ci tak ktos kondoma uzytego tylko raz sprzedał (piszac twoim
    jezykiem) ?
    Pekniety by nie był, ale..... .
    Pasowało by ci? Albo poznałbys dziewczyne jako dziewice i ona by ci sie
    przyznala, ze owszem jest prawie dziewica bo ja ktos mial na obozie tylko
    przez 6 dni w namiocie?
    Pewnie powiesz, ze to co innego?
    Ale co nowe, to nowe. A ze zwrotów czy po naprawie, to juz w ten czy inny
    sposob jest używane i powinno byc zaznaczone o obnizce ceny nie mowiac.
    Nabywca powinien wiedziec czy zakupiony sprzet jest fabrycznie nowy czy nie?
    Kiedys słyszałem, ze ktos oddawał laptopa, bo mu sie wylala herbata z
    cytryną na klawiature (ponoc tylko troszeczke).
    ale do tego sie nie przyznał i oddawal, ze niby mu nie pasuje.
    Komp u niego niby miał działac, ale po jakims czasie kwas z cytryny zezarł
    sciezki i komp przestal działać.
    Na sklepie sprawdzaja i już nie działał. Wiec zaczeli dociekac, ze niby miał
    byc dobry, a gosciowi tylko model nie pasował, a tu okazuje sie ze komp jest
    uszkodzony. W koncu przyjeli na serwis i wyszło szydło z worka.
    Bo tam herbatke z cytryna i cukrem rozpoznali natychmiast.

    Janusz

  • 32. Data: 2009-04-04 13:39:23
    Od: Olek <o...@u...eu>

    sofu wrote:

> [...]
    > Pasowało by ci? Albo poznałbys dziewczyne jako dziewice i ona by ci sie
    > przyznala, ze owszem jest prawie dziewica bo ja ktos mial na obozie tylko

    niezły punkt odniesienia :) popłakałem się ze śmiechu :>