  • 1. Data: 2013-06-28 18:23:48
    Temat: Virgin mobile - zadowolenie.
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    Za swoje usługi bez żadnych haków. Wszystko działa, zero ściemy, bonusy
    internetowe, darmowe smsy (2013 szt) na 2013 rok. Sieć chodzi na Play,
    Orange i Plusie, nie jestem pewien czy na T-Mobile też nie? Polecam.

  • 2. Data: 2013-06-29 19:46:49
    Temat: Re: Virgin mobile - zadowolenie.
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-06-28 18:23, DJ Abelson(R) pisze:
    > Za swoje usługi bez żadnych haków. Wszystko działa, zero ściemy, bonusy
    > internetowe, darmowe smsy (2013 szt) na 2013 rok. Sieć chodzi na Play,
    > Orange i Plusie, nie jestem pewien czy na T-Mobile też nie? Polecam.

    Dla ścisłości,- bonus w postaci darmowych 2013 SMS-ów w br już
    nieaktualny,- tj. kto się załapał to ma, nowi już nie dostaną.