  • 11. Data: 2016-02-15 00:16:34
    Temat: Re: Virgin dała 1 GB za freeko.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n9qvss$ofe$...@n...news.atman.pl

    > Za pół godziny Virgin odświeży mi pakiet w ramach #F.
    > Ciekawe, ile będę miał wówczas w sumie. Na razie mam 1319 MB.

    Mam teraz 365.2 MB -- długo walentynkowy 1 GB nie trwał.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 12. Data: 2016-02-15 13:07:08
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-02-14 o 21:08, krzysztofsf pisze:

    > Stacjonarne, czy jeden konkretny numer? Mam 3 aktywne karty freemium i zadnych
    problemów z dzwonieniem na stacjonarne. Przed mometem sprawdziłem testowo.

    Stacjonarne, były to próby połączenia się z 1/ kuzynką, 2/BOKiem C+, 3/
    rejestracją w przychodni. Ale chyba to wszystko to już historia, dzisiaj
    dzwonię na stacjonarkę, chwila czekania i... miły głosik - "przychodnia,
    słucham".. Tak że wydaje się że wszystko już jest w porządku. Pytanie
    tylko, wcześniejszy brak możliwości łączenia był po mojej stronie, czy
    to Virgin blokował w ramach tej promocji?

  • 13. Data: 2016-02-15 13:08:47
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" n9qvss$ofe$...@n...news.atman.pl

    > Mam teraz 365.2 MB -- długo walentynkowy 1 GB nie trwał.

    To samo u mnie, nawet z niego nie skorzystałem. A w przysłanym SMSie
    zapewniali że "aktywowany pakiet jest ważny do 14.03.2016"..

  • 14. Data: 2016-02-15 13:09:40
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-02-14 o 20:28, Animka pisze:

    > Hej,
    > Nie w kącie tylko na koncie (a to jest różnica) ;-)

    Wiem wiem, nawet dostrzegłem sam ten błąd krótko po wysłaniu wiadomości,
    jednak nie skorygowałem bo nie sądziłem że ktoś zwróci na to uwagę.

  • 15. Data: 2016-02-15 13:43:08
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    W dniu 15.02.2016 o 13:08, Trybun pisze:

    > To samo u mnie, nawet z niego nie skorzystałem. A w przysłanym SMSie
    > zapewniali że "aktywowany pakiet jest ważny do 14.03.2016"..

    A ja 2 numery w virgin i nic nie dostałem.

  • 16. Data: 2016-02-15 13:56:44
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    W dniu 15.02.2016 o 13:07, Trybun pisze:

> [...]
    > tylko, wcześniejszy brak możliwości łączenia był po mojej stronie, czy
    > to Virgin blokował w ramach tej promocji?

    Ale on pisał o problemie dodzwonienia się na niezalogowany nymer voip, a
    to zasadnicza różnica.

  • 17. Data: 2016-02-15 15:27:42
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-02-15 o 13:56, Jingiel pisze:

    > Ale on pisał o problemie dodzwonienia się na niezalogowany nymer voip,
    > a to zasadnicza różnica.

    Nie, mowa jest tylko o byłych(?) problemach jakie były przy próbie
    połączenia się z numerami stacjonarnymi (telefonia kablowa) z numerów VM
    w promocji Freemium.

  • 18. Data: 2016-02-15 15:28:15
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-02-15 o 13:43, Jingiel pisze:

    > A ja 2 numery w virgin i nic nie dostałem.

    Dziwne, powinieneś dostać SMSowe powiadomienie o 1GB transferu gratis z
    okazji Walentynek". Sprawdź w skrzynce odbiorczej.

  • 19. Data: 2016-02-15 16:05:18
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    W dniu 2016-02-15 o 15:28, Trybun pisze:

    > Dziwne, powinieneś dostać SMSowe powiadomienie o 1GB transferu gratis z
    > okazji Walentynek". Sprawdź w skrzynce odbiorczej.

    Nic nie ma. Tylko sms o odnowieniu pakietu wszystko na kolejny miesiąc.
    Na fremium to samo.

  • 20. Data: 2016-02-16 03:52:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 56c1e075$0$695$6...@n...neostrada.pl

    > Dziwne, powinieneś dostać SMSowe powiadomienie o 1GB transferu gratis z okazji
    Walentynek". Sprawdź w skrzynce odbiorczej.

    Nie on powinien dostać, ale Virgin powinna dać. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'