-
41. Data: 2017-08-08 09:08:34
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2017-08-06 o 08:44, Jacek Maciejewski pisze:
> Ostatnio z mojego tel. na kartę nie dało się zadzwonić więc
> postanowiłem go zarejestrować. Okazało się jednak że potrzebna jest
> znajomość PUK. Oczywiście, nie znam bo PUK razem z oprawką karty dawno
> zutylizowany. Piszę więc maila do Virgin żeby podali mi PUK a oni na to
> że PUK podają tylko zarejestrowanym :)
> A skoro już tu się pożaliłem to może ktoś wie jak zachować numer i
> odzyskać kilkadziesiąt zł na koncie Virgin?
Ciężka sprawa. Pozostaje chyba tylko fizyczna wizyta w autoryzowanym
serwisie. O ile oczywiście WM takowe posiada. A tak w ogóle masz pewność
że ta karta jest jeszcze aktywna i są na niej te niewykorzystane środki?
-
42. Data: 2017-08-08 09:27:21
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
Dnia Tue, 8 Aug 2017 09:08:34 +0200, Trybun napisał(a):
> Ciężka sprawa. Pozostaje chyba tylko fizyczna wizyta w autoryzowanym
> serwisie. O ile oczywiście WM takowe posiada. A tak w ogóle masz pewność
> że ta karta jest jeszcze aktywna i są na niej te niewykorzystane środki?
Tak i tak. Telefon odbierał rozmowy i SMS-y. Na stronie www widzę
środki. Ale podstawowy problem został rozwiązany - tel. miał
przedawniony pakiet i wystarczyło doładować. Tyle że drugi problem
pozostaje w mocy. Nie mam potrzeby robić połączeń wychodzących z tego
tel. częściej niż parę razy w roku. Używm go niemal wyłącznie do
przychodzących SMS-ów. W tym trybie nigdy nie wykorzystam zgromadzonych
środków bo odnawiany raz do roku pakiet wystarcza aż nadto. Chciałbym
wycofać te środki (nie ja je wpłaciłem :) lecz zachować numer. Masz
jakieś sugestie JTZ?
--
Jacek
I hate haters.
-
43. Data: 2017-08-08 09:33:02
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: Chris <a...@g...pl>
W dniu 2017-08-08 o 09:27, Jacek Maciejewski pisze:
> tel. częściej niż parę razy w roku. Używm go niemal wyłącznie do
> przychodzących SMS-ów. W tym trybie nigdy nie wykorzystam zgromadzonych
> środków bo odnawiany raz do roku pakiet wystarcza aż nadto. Chciałbym
> wycofać te środki (nie ja je wpłaciłem :) lecz zachować numer.
Nie da się wycofać środków (w żadnej sieci), jedyne co możesz to po
prostu wydać je na coś z pakietu, internet mobilny? poza tym jak pisałem
wcześniej, przejdź na pakiet Virgin Free wtedy nic nie musisz
doładowywać, co pół roku musisz tylko z powrotem aktywować pakiet
(dostaniesz SMS-a z przypomnieniem).
--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein
-
44. Data: 2017-08-08 09:33:10
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2017-08-08 o 09:27, Jacek Maciejewski pisze:
> Dnia Tue, 8 Aug 2017 09:08:34 +0200, Trybun napisał(a):
>
>> Ciężka sprawa. Pozostaje chyba tylko fizyczna wizyta w autoryzowanym
>> serwisie. O ile oczywiście WM takowe posiada. A tak w ogóle masz pewność
>> że ta karta jest jeszcze aktywna i są na niej te niewykorzystane środki?
>
> Tak i tak. Telefon odbierał rozmowy i SMS-y. Na stronie www widzę
> środki. Ale podstawowy problem został rozwiązany - tel. miał
> przedawniony pakiet i wystarczyło doładować. Tyle że drugi problem
> pozostaje w mocy. Nie mam potrzeby robić połączeń wychodzących z tego
> tel. częściej niż parę razy w roku. Używm go niemal wyłącznie do
> przychodzących SMS-ów. W tym trybie nigdy nie wykorzystam zgromadzonych
> środków bo odnawiany raz do roku pakiet wystarcza aż nadto. Chciałbym
> wycofać te środki (nie ja je wpłaciłem :) lecz zachować numer. Masz
> jakieś sugestie JTZ?
Włącz sobie taryfę freemium - będziesz miał konto ważne bezterminowo,
tylko co pół roku będziesz musiał kontynuować ofertę przez wysłanie
bezpłatnego smsa lub akcję na stronie (jak się spóźnisz z potwierdzeniem
parę miesięcy, to się nic nie stanie).
--
Liwiusz
-
45. Data: 2017-08-08 09:35:19
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: Chris <a...@g...pl>
W dniu 2017-08-08 o 09:33, Liwiusz pisze:
> Włącz sobie taryfę freemium - będziesz miał konto ważne bezterminowo,
Rok od ostatniej aktywacji (ręcznej czy automatycznej).
--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein
-
46. Data: 2017-08-08 10:57:28
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2017-08-08 o 09:27, Jacek Maciejewski pisze:
> Dnia Tue, 8 Aug 2017 09:08:34 +0200, Trybun napisał(a):
>
>> Ciężka sprawa. Pozostaje chyba tylko fizyczna wizyta w autoryzowanym
>> serwisie. O ile oczywiście WM takowe posiada. A tak w ogóle masz pewność
>> że ta karta jest jeszcze aktywna i są na niej te niewykorzystane środki?
> Tak i tak. Telefon odbierał rozmowy i SMS-y. Na stronie www widzę
> środki. Ale podstawowy problem został rozwiązany - tel. miał
> przedawniony pakiet i wystarczyło doładować. Tyle że drugi problem
> pozostaje w mocy. Nie mam potrzeby robić połączeń wychodzących z tego
> tel. częściej niż parę razy w roku. Używm go niemal wyłącznie do
> przychodzących SMS-ów. W tym trybie nigdy nie wykorzystam zgromadzonych
> środków bo odnawiany raz do roku pakiet wystarcza aż nadto. Chciałbym
> wycofać te środki (nie ja je wpłaciłem :) lecz zachować numer. Masz
> jakieś sugestie JTZ?
No nie bardzo. Może jest możliwość doładowanie innych telefonów z tego
konta? Albo jakbyś potrzebował to wykorzystać do netu mobilnego?
-
47. Data: 2017-08-08 15:15:29
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5988bf5b$0$641$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 7.08.2017 o 20:11, J.F. pisze:
>>>>>> Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni
>>>>>> telefonu nie ladowac i znikl.
>>
>>>>> Znacznie więcej trzeba, niż parę dni :-P
>>
>>>>>> Moze i przyslali dwa dni przed terminem ostrzegawczego SMS, ale
>>>>>> przegapic latwo.
>>>>> Mi przysłali, więc Tobie prawdopodobnie też. A jak wolisz
>>>>> przegapiać...Twój wybór :-P
>>
>>>> Ile dni przed wylaczeniem ci przeslali ?
>>
>>> 2-3 dni .
>> No to czemu negujesz ?
>Dlatego . Bo ja używałem go
>całkowicie biernie ponad pół roku, nim nju zaczął ponaglać
A zaczal ponaglac ile dni przed wylaczeniem ? 2-3 ?
No to sam widzisz jak latwo stracic.
J.
-
48. Data: 2017-08-08 16:59:30
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: ALEX MR <k...@s...us>
W dniu 8.08.2017 o 15:15, J.F. pisze:
>>>>>>> Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni
>>>>>>> telefonu nie ladowac i znikl.
>>>
>>>>>> Znacznie więcej trzeba, niż parę dni :-P
>>>
>>>>>>> Moze i przyslali dwa dni przed terminem ostrzegawczego SMS, ale
>>>>>>> przegapic latwo.
>>>>>> Mi przysłali, więc Tobie prawdopodobnie też. A jak wolisz
>>>>>> przegapiać...Twój wybór :-P
>>>
>>>>> Ile dni przed wylaczeniem ci przeslali ?
>>>
>>>> 2-3 dni .
>>> No to czemu negujesz ?
>
>> Dlatego . Bo ja używałem go
>> całkowicie biernie ponad pół roku, nim nju zaczął ponaglać
>
> A zaczal ponaglac ile dni przed wylaczeniem ? 2-3 ?
Jakieś pół roku musiałem "pracować" na te ponaglenia .
>
> No to sam widzisz jak latwo stracic.
Niełatwo .
--
ALEX MR
"Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę
rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D
"Służba jest ciężka jak skała, śmierć jest lekka jak piórko" Sadao
Araki, generał Cesarskiej Armii Japonii
"Mobilizacja to wojna, i innego wytłumaczenia dla niej nie ma" B.M.
Szaposznikow, Marszałek ZSRR
-
49. Data: 2017-08-08 17:07:41
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
W dniu 8.08.2017 o 15:15, J.F. pisze:
>>>>>>>> Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni
>>>>>>>> telefonu nie ladowac i znikl.
[...]
>>>>>>> Mi przysłali, więc Tobie prawdopodobnie też. A jak wolisz
>>>>>>> przegapiać...Twój wybór :-P
>>>
>>>>>> Ile dni przed wylaczeniem ci przeslali ?
>>>
>>>>> 2-3 dni .
>>>> No to czemu negujesz ?
>
>>> Dlatego . Bo ja używałem
>>> go całkowicie biernie ponad pół roku, nim nju zaczął ponaglać
>
>> A zaczal ponaglac ile dni przed wylaczeniem ? 2-3 ?
>Jakieś pół roku musiałem "pracować" na te ponaglenia
>.
W sensie "pol roku musialem nic nie robic", czy "pol roku musialem
ostrzezenia kasowac" ?
Znalazl sie jeden ostrzegawczy - "za 93 konto straci waznosc".
No coz, mozna bylo wtedy zadzwonic :-)
J.
-
50. Data: 2017-08-08 19:38:28
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: ALEX MR <k...@s...us>
W dniu 8.08.2017 o 17:07, J.F. pisze:
>>>>>>>>> Sam stracilem nr w nju, bo tak jakos wystarczylo pare dni
>>>>>>>>> telefonu nie ladowac i znikl.
> [...]
>>>>>>>> Mi przysłali, więc Tobie prawdopodobnie też. A jak wolisz
>>>>>>>> przegapiać...Twój wybór :-P
>>>>
>>>>>>> Ile dni przed wylaczeniem ci przeslali ?
>>>>
>>>>>> 2-3 dni .
>>>>> No to czemu negujesz ?
>>
>>>> Dlatego . Bo ja używałem go
>>>> całkowicie biernie ponad pół roku, nim nju zaczął ponaglać
>>
>>> A zaczal ponaglac ile dni przed wylaczeniem ? 2-3 ?
>
>> Jakieś pół roku musiałem "pracować" na te ponaglenia .
>
> W sensie "pol roku musialem nic nie robic", czy "pol roku musialem
> ostrzezenia kasowac" ?
To pierwsze .
--
ALEX MR
"Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę
rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D
"Służba jest ciężka jak skała, śmierć jest lekka jak piórko" Sadao
Araki, generał Cesarskiej Armii Japonii
"Mobilizacja to wojna, i innego wytłumaczenia dla niej nie ma" B.M.
Szaposznikow, Marszałek ZSRR