-
11. Data: 2017-08-07 11:12:32
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1...@4...n
et...
Dnia Mon, 7 Aug 2017 07:06:32 +0200, J.F. napisał(a):
>>> Od lutego najwyraźniej nie dzwoniłem :), to tel. tylko do
>>> odbierania
>>> SMS-ów z banku.
>
>> Przychodzily po lutym ?
>> To zarejestrowany.
>
>Kiedy wejdę na konto, to widzę:
>1.nieaktywny.
>2.na kartę, konto ważne do 14 lipca 2017
>2.stan konta 66 zł
>4.pozostało do wykorzystania - i tu 3 zera.
>To może ja jednak zarejestrowałem go ale ważność pakietu wygasła? :)
>Swoją drogą to głupie. Masz kasę na koncie ale nie użyjesz jej bo coś
>tam wygasło. To co, mam kupić pakiet za 5 zł żeby ruszyło?
A co Ty myslisz - ze bedziesz odbieral SMS i nie placil ? :-)
Pozostaje kontakt z cmokiem, o co tu chodzi i co robic :-)
A karte byc moze warto wymienic, bo puk sie czasem przydaje.
J.
-
12. Data: 2017-08-07 11:24:15
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
On Mon, 07 Aug 2017 08:01:00 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
> Kiedy wejdę na konto, to widzę:
> 1.nieaktywny.
> 2.na kartę, konto ważne do 14 lipca 2017 2.stan konta 66 zł 4.pozostało
> do wykorzystania - i tu 3 zera.
To oznacza, że zarejestrowany ale nie aktywowany.
Można aktywować gdzieś w Klubie Virgin. W starym interfejsie było to
łatwe do znalezienia. W nowym jest gdzieś ukryte - nie pamiętam gdzie.
Albo można aktywować kodem *2222*000#
-
13. Data: 2017-08-07 11:49:00
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: Chris <a...@g...pl>
W dniu 2017-08-07 o 11:11, Jacek Maciejewski pisze:
> Dnia Mon, 7 Aug 2017 09:07:57 +0200, Chris napisał(a):
>
>> Telefon do ręki i zadzwonić *222 ok 10-20 min czekania, 2 min rozmowy i
>> załatwione.
>
> Nie da się zadzwonić :) na *222 też.
A kto powiedział że z tego telefonu, zadzwoń z innego.
--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein
-
14. Data: 2017-08-07 13:03:38
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
Dnia 07 Aug 2017 09:24:15 GMT, jureq napisał(a):
> *2222*000#
"Wprowadziłeś błędny kod" :)
--
Jacek
I hate haters.
-
15. Data: 2017-08-07 13:36:14
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
Dnia Mon, 7 Aug 2017 08:01:00 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
> To co, mam kupić pakiet za 5 zł żeby ruszyło?
No właśnie, trzeba było kupić pakiet. Dokupiłem za 5 zł i działa.
Naprawdę, trudno bardziej przemyślnie wyłudzać kasę od abonenta. Masz na
koncie pieniadze ale musisz zapłacić dodatkowo żeby ich użyć :)
--
Jacek
I hate haters.
-
16. Data: 2017-08-07 14:00:21
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2017-08-07 o 13:36, Jacek Maciejewski pisze:
> Dnia Mon, 7 Aug 2017 08:01:00 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
>
>> To co, mam kupić pakiet za 5 zł żeby ruszyło?
>
> No właśnie, trzeba było kupić pakiet. Dokupiłem za 5 zł i działa.
> Naprawdę, trudno bardziej przemyślnie wyłudzać kasę od abonenta. Masz na
> koncie pieniadze ale musisz zapłacić dodatkowo żeby ich użyć :)
Jesteś żałosny ze swoimi pretensjami, biorąc pod uwagę fakt, że w VM
doładowanie przedłuża konto o rok, a terminy ważności środków są ci znane.
--
Liwiusz
-
17. Data: 2017-08-07 14:54:23
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
Dnia Mon, 7 Aug 2017 14:00:21 +0200, Liwiusz napisał(a):
> fakt, że w VM
> doładowanie przedłuża konto o rok, a terminy ważności środków są ci znane.
No i co z tego? Masz w pamięci regulaminy wszystkich usługodawców z
jakich korzystasz? A skubanie klienta jest skubaniem klienta. Sam
pomysł "pakietu" jest poroniony i graniczy z sprzedażą wiązaną
(dostaniesz setkę jak kupisz zakąskę, młody jesteś to nie pamiętasz :)
Dorzucę tu że na mail z odpowiedzią czekasz dwa-trzy dni i dostajesz
niekonstruktywną odpowiedź i że możesz sobie tak długo gadać. Że *222
nie działa. Że na operatora czekasz pół godziny. Że strona www jest
fotogeniczna lecz g... z niej wiadomo.
I tak zostaję przy Virgin bo najtaniej (dla mojego spektrum używania)
lecz co mają za uszami to wypomnę.
--
Jacek
I hate haters.
-
18. Data: 2017-08-07 15:00:20
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: Chris <a...@g...pl>
W dniu 2017-08-07 o 14:00, Liwiusz pisze:
> W dniu 2017-08-07 o 13:36, Jacek Maciejewski pisze:
>> Dnia Mon, 7 Aug 2017 08:01:00 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
>>
>>> To co, mam kupić pakiet za 5 zł żeby ruszyło?
>>
>> No właśnie, trzeba było kupić pakiet. Dokupiłem za 5 zł i działa.
>> Naprawdę, trudno bardziej przemyślnie wyłudzać kasę od abonenta. Masz na
>> koncie pieniadze ale musisz zapłacić dodatkowo żeby ich użyć :)
>
> Jesteś żałosny ze swoimi pretensjami, biorąc pod uwagę fakt, że w VM
> doładowanie przedłuża konto o rok, a terminy ważności środków są ci znane.
Do tego ślepy bo jest pakiet Virgin Free za darmo :)
--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein
-
19. Data: 2017-08-07 15:20:38
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:00:20 +0200, Chris napisał(a):
> Do tego ślepy bo jest pakiet Virgin Free za darmo :)
Bystrzak z ciebie. Pewnie wiesz jak wybrać numer na niedziałającym
telefonie? Nawet na infolinię się nie dało. Już jureq-owi odpowiedziałem
- "Wprowadziłeś błędny kod" :)
Czytaj cały wątek zanim coś palniesz.
--
Jacek
I hate haters.
-
20. Data: 2017-08-07 15:29:20
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: Chris <a...@g...pl>
W dniu 2017-08-07 o 15:20, Jacek Maciejewski pisze:
> Dnia Mon, 7 Aug 2017 15:00:20 +0200, Chris napisał(a):
>
>> Do tego ślepy bo jest pakiet Virgin Free za darmo :)
>
> Bystrzak z ciebie. Pewnie wiesz jak wybrać numer na niedziałającym
> telefonie? Nawet na infolinię się nie dało. Już jureq-owi odpowiedziałem
> - "Wprowadziłeś błędny kod" :)
> Czytaj cały wątek zanim coś palniesz.
Ale obsługiwać internet potrafisz? tam też możesz ustawić pakiet na FREE
więc nie rób z siebie idioty.
--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein