eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmVirgin MibileRe: Virgin Mibile
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Virgin Mibile
    Date: Mon, 7 Aug 2017 14:54:23 +0200
    Organization: Bambucco Corp. LTD
    Lines: 18
    Message-ID: <5n7cxxkk3crk$.1ret6alqgykt4.dlg@40tude.net>
    References: <1wz728ss4etk9$.3c3qoar85hwn$.dlg@40tude.net>
    <13ruycumdiif5$.p1dxoven6uit$.dlg@40tude.net>
    <13m606scp3k4n.1psvnpvcprlj6$.dlg@40tude.net>
    <8ywaq1kr6lh5$.172keosb9j62p.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <1vcwiv5o11o2i$.erz3ca5ql0dj.dlg@40tude.net>
    <om9koo$84s$2@node2.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="385c34516be7e979ff55a4cd190dca75";
    logging-data="11133";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19mEf+a295R0g5cJQ14Y30t"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: 4hY-vJY/j3P@Ah)-U9"n^5EAM]~m_]t{I$LOF/]iz~fNN(6D47ug[9>GO}/"c5.)C?Wc[Agpb\}/6
    t.<O
    Cancel-Lock: sha1:dLrLfqKyHrxZMVuXoFylIM3fmzw=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1082634
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 7 Aug 2017 14:00:21 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > fakt, że w VM
    > doładowanie przedłuża konto o rok, a terminy ważności środków są ci znane.

    No i co z tego? Masz w pamięci regulaminy wszystkich usługodawców z
    jakich korzystasz? A skubanie klienta jest skubaniem klienta. Sam
    pomysł "pakietu" jest poroniony i graniczy z sprzedażą wiązaną
    (dostaniesz setkę jak kupisz zakąskę, młody jesteś to nie pamiętasz :)
    Dorzucę tu że na mail z odpowiedzią czekasz dwa-trzy dni i dostajesz
    niekonstruktywną odpowiedź i że możesz sobie tak długo gadać. Że *222
    nie działa. Że na operatora czekasz pół godziny. Że strona www jest
    fotogeniczna lecz g... z niej wiadomo.
    I tak zostaję przy Virgin bo najtaniej (dla mojego spektrum używania)
    lecz co mają za uszami to wypomnę.
    --
    Jacek
    I hate haters.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: