  • 101. Data: 2011-07-15 11:58:54
    Temat: Re: ViaToll - !@#$@!@
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:ivp2sv$6tp$3@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Jakby kazali mi kupić telefon z kartą do sieci, ale z powodów
    > technicznych nie pobierali opłat za wydzwonione rozmowy, to wcale by mi
    > to nie przeszkadzało.

    >A jak wydzwonisz rozmowy, jeżeli jeszcze nie ma sieci? :->

    Miała być analogia, a nie jej brak.
    Drogi są, są płatne, a że jeszcze nie kasują, to ich problem, a nie gością
    który żeby jeździć po płatnych ma mieć boxa.

  • 102. Data: 2011-07-15 11:59:53
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik J.F napisał:
    > Nie mowie nie, ale praktyka dnia codziennego dowodzi ze u nas sie o to
    > nie dba.

    Ojtam, ojtam. Jak się buduje wiadukt autostrady nad ważną drogą, to ruch
    nie jest zamykany. A chyba trudniej przełożyć nad drogą kupę betonu niż
    kilka metalowych kabłąków ;-)

  • 103. Data: 2011-07-15 12:00:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "venioo" napisał w wiadomości grup
    >Policzylem. W sumie wszystkich jest 7. I co najmniej drugie tyle w
    >budowie. Od strony Poznania niektore nie maja nawet jeszcze
    >fundamentu wylanego. Ale to nie przeszkadza ITD kontrolowac braku
    >ViaBoxa. Co z tego, ze system nie dziala na tej drodze i jeszcze
    >dlugo nie zadziala, mandacik 3k zawsze mozna wlepic, no nie? :/

    No wiesz - jest obowiazek, mozna bylo zlozyc wniosek pol roku temu -
    to czemu jeszcze nie maja ?

    Poza tym transport jezdzi dalej - a i te bramki kiedys w koncu stana,
    a transportowcy co - nadal nie beda mieli ?

    J.

  • 104. Data: 2011-07-15 12:03:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Przybylo o tyle ze wczesniej placili tylko Kulczykowi, a teraz Kulczykowi
    > i GTC.
    > ruch ogolnie raczej spadl (kryzys), ale teraz doplacaja za dwa kierunki,
    > to moze im sie wydawac ze wzrosl :-)

    Właśnie w radio mówili że był jeszcze jeden problem, sprzedawcy winiet nie
    przelewali kasy za nie do ministerstwa.

  • 105. Data: 2011-07-15 12:04:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No wiesz - jest obowiazek, mozna bylo zlozyc wniosek pol roku temu - to
    > czemu jeszcze nie maja ?

    Dokładnie.
    Typowo polskie "na ostatnią chwilę" - tak jak z PIT-ami 30 kwietnia, a potem
    narzekanie na wszystkich tylko nie dla siebie.

    > Poza tym transport jezdzi dalej - a i te bramki kiedys w koncu stana, a
    > transportowcy co - nadal nie beda mieli ?

    Chyba nie masz złudzeń, że o to im chodzi?

  • 106. Data: 2011-07-15 12:15:40
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-07-15 11:46, Cavallino pisze:

    > Jakby kazali mi kupić telefon z kartą do sieci, ale z powodów
    > technicznych nie pobierali opłat za wydzwonione rozmowy, to wcale by mi
    > to nie przeszkadzało.

    Ale jedynym do wyboru bylby Siemens S7 za 2kPLN. Nadal tak chetnie bys
    go kupil nie mogac uzywac?

    --
    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156

  • 107. Data: 2011-07-15 12:18:09
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-07-15 12:00, J.F pisze:

    > No wiesz - jest obowiazek, mozna bylo zlozyc wniosek pol roku temu - to
    > czemu jeszcze nie maja ?

    Chodzi o sam fakt odgórnego nakazywania pod rygorem dotkliwej kary
    zapłacenia za coś (ViaBox chyba 120pln kosztuje), co nie funkcjonuje i
    nie wiadomo kiedy zacznie.

    > Poza tym transport jezdzi dalej - a i te bramki kiedys w koncu stana, a
    > transportowcy co - nadal nie beda mieli ?

    No to wtedy jak najbardziej - karać ich do skutku. Ale przymuszać do
    zapłacenia za coś i karać za to, że się nie kupiło czegoś z czego i tak
    nie można korzystać?

    --
    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156

  • 108. Data: 2011-07-15 12:18:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-15, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A czy to by cos zmienilo ? Czy tylko wygenerowalo jeszcze wieksze
    > korki bo przed sezonem urlopowym ?

    Możliwe, że lepszym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie opłat od pierwszego
    sierpnia.

    > Nie mowie nie, ale praktyka dnia codziennego dowodzi ze u nas sie o to
    > nie dba.
    > Albo i dba posrednio - zarzad drogi wybiera najtansza oferte, a
    > wykonawca potem mu placi za zajetosc pasa.
    > Moze zajmowac 3h, moze zajmowac dwa tygodnie - jego wybor.

    Bardzo sensowny pomysł. Nagle się okaże, że są pieniądze na zatrudnienie
    drugiej/trzeciej zmiany, że można tak zaprojektować bramki, żeby dawały
    się szybko postawić, etc :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 109. Data: 2011-07-15 12:24:32
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-07-15 11:44, Cavallino pisze:

    > Wiesz, jego wiarygodność jest znikoma, jak mu się wszystko z jednym
    > kojarzy.
    > Gdyby było tak pisze, to pojechałby inaczej, niekoniecznie przez DK 92.

    Dobra, moja wiarygodnosc jest znikoma, wiec Ty jaka trase proponujesz?
    Odcinek Gorzyń-Poznań codziennie w dwie strony.

    --
    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156

  • 110. Data: 2011-07-15 12:42:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu.WYTNIJTO> napisał w wiadomości

    > Ale jedynym do wyboru bylby Siemens S7 za 2kPLN.

    Za 100 zł ZTCP.

    >Nadal tak chetnie bys go kupil nie mogac uzywac?

    Ależ możesz używać i nie musisz płacić za używanie.
    Nie wiem gdzie widzisz problem.