  • 1. Data: 2017-07-06 16:20:12
    Temat: VW Golf wygonił Forda Fieste w UK
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Britain's Best-Selling Vehicle in June 2017

  • 2. Data: 2017-07-06 17:07:39
    Temat: Re: VW Golf wygonił Forda Fieste w UK
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Britain's Best-Selling Vehicle in June 2017

    A tym czasem na swiecie
    http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/za%C
    5%BCarta-rywalizacja-o-miano-%C5%9Bwiatowego-lidera/
    ar-BBDsnnj

    Renault-Nissan (i Opel ?) wskakuje na drugie miejsce po Toyocie, VW
    spada na trzecie ...

    A Slowacy sie nie przejmuja i robia dla wszystkich :-)

    J.

  • 3. Data: 2017-07-06 21:50:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > A tym czasem na swiecie

    I ja też kupię golfa. Już się witam z gąską ;)

    Tylko uzbieram na oc i road tax :/

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/