    From: "Zbigniew Braniecki" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: VW Eos - prosba o weryfikacje i pytanie import z Niemiec
    Date: Thu, 10 Feb 2011 11:29:54 +0000 (UTC)

    3 miesiace temu pisalem tutaj o tym, ze szukam VW Eosa. Osoby z tej grupy
    odradzily mi zakup samochodu ktory wtedy ogladalem i wskazaly na poleasingowe
    auta z Niemiec.

    Potem nie bylo mnie troche w Pl, i dopiero od polowy stycznia znowu szukam.
    Tym razem wykupilem konto na autochecku, poniewaz wszystkie Eosy automaty
    dostepne na rynku wtornym w Polsce sa z USA i... niespodzianka, absolutnie
    wszystkie sprowadzone z USA sa pozlomowe.

    Mam wyniki autochecka dla kazdego pojazdu dostepnego na otomoto.pl i
    allegro.pl dla kategorii automat Eos, i wszystko co z USA to pozlomowe. No
    coz... mozna sie bylo domyslic ;) ale dobrze miec potwierdzenie.

    W Polsce poza tymi dostepne sa jeszcze dwa - jeden za 100k i silnik 3.2 (duzo
    spala, nie chce), drugi za 81k srebrny - ten sadze, ze jest w porzadku, ale
    niestety ma czerwone siedzenia co mi sie bardzo nie podoba.

    Znalazlem jeszcze jedno auto,
    http://motogielda.interia.pl/volkswagen-eos-C1740165
    7.html - ktore w raporcie
    autochecka nie jest zlomowane, ale ma dziwny tytul. Znajomy ze stanow mowi, ze
    wyglada to na kradzione, ale nie jest pewien.
    To jest raport z autochecka -
    http://dl.dropbox.com/u/355217/autocheck_wvwfa71f98v
    014383.pdf

    Oczywiscie wynik 64 na skali 1-100, przy sredniej dla tego auta 91-92 nie
    brzmi dobrze ;) ale chcialem jeszcze spytac tutaj zanim odrzuce je kompletnie
    - moze ktos ma doswiadczenie z opisami z autochecka.

    Natomiast glowne pytanie brzmi - jak wyglada sprawa sprowadzania auta z
    Niemiec. Znalazlem kilka modeli dzieki autoscout24 i mobile.eu, ktore
    wygladaja dobrze i sadze, ze powinny byc OK, ale:

    - ile czasu potrzebuje zeby pojechac po nie? musze poleciec np. do Hamburga,
    dojechac do jakiejs malej miejscowosci obok, zabrac auto do serwisu
    przedzakupowego, zdecydowac sie, kupic, ale potem jest troche roboty
    papierkowej - tablice tymczasowe itp. Wyglada na to, ze nie moge pojechac tam
    w weeekend, bo potrzebuje pochodzic po urzedach w Niemczech (nie znam
    niemieckiego co pewnie nie pomoze). Jak to wyglada? Potrzebuje 3 dni wolne z
    pracy i pojechac tam w ciagu tygodnia?
    - czy ma sens znalezc kogos kto sprowadza auta z Niemiec? Ile to moze
    kosztowac? Czy mam pewnosc, ze taka firma sprawdzi go w serwisie
    przedzakupowym zanim go sprowadzi?

    Dzieki za pomoc :)
    pozdr.