  • Data: 2011-02-10 13:35:01
    Temat: Re: VW Eos - prosba o weryfikacje i pytanie import z Niemiec
    Od: "Zbigniew Braniecki" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    GR <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl> napisał(a):

    > pojedź sam...
    > na granicy kupujesz od firm w tym wyspecjalizowanych za 100 E tablice
    > zjazdowe niemieckie z ubezpieczniem,

    O, super. Czyli wtedy juz nie musze do zadnych urzedow w niemczech jechac?

    > ważne 7 dni. Jedziesz dalej po samochów, oglądasz - sprawdzasz - kupujesz -
    > miej ze sobą wszystkie kwity 2 jezyczne,
    > (umowa),

    Skad biore wszystkie dokumenty dwujezyczne?

    > wracasz bezpiecznie do polski, płacisz akceze - robisz przegląd,
    > US, rejestrujesz i już.

    Ta, w Polsce to juz luz. Martwilo mnie ze musze jechac w ciagu tygodnia a nie
    w weekend bo urzedy.

    > Pojedź z kims znajomym samochodem - lepiej mobilniej....

    Hmm, jechanie 12 godzin i potem wracanie 12 godzin. To troche sporo,
    zwlaszcza, ze te oferty sa niezle oddalone (w sensie - 8 godzin autem) wiec i
    tak nie zlapie jednej a potem drugiej. Chyba, ze ma wiekszy sens po prostu 4
    dni wolnego i caly dzien jazdy miedzy miejscami, ale nie wiem czy uda mi sie
    kumpla namowic, zeby tez wzial 4 dni zeby ze mna pojezdzic ;)

    Dzieki za rady. Rozejze sie jeszcze za firma, ale dobrze wiedziec, ze mozna
    tablice zalatwic na granicy. O tyle mam latwiej, ze wiem dokladnie jakie auto
    chce i jesli tylko jest sprawne, i serwis przedzakupowy klepnie, to nie musze
    go ogladac. :)

    pozdr.