  • 11. Data: 2024-05-15 09:45:08
    Temat: Re: VMWare :)
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.05.2024 o 22:24, NNTP Surfer pisze:
    > Qemu lepszy.

    Możesz w skrócie napisać w czym lepszy dla Kowalskiego.

    Niedawno dostałem zmuszony do przejścia na W10 to może i czas porzucić
    Workstation 17 Player ;-)

  • 12. Data: 2024-05-15 12:57:07
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 15.05.2024 o 07:37, 2late pisze:

    > Mi lata temu zablokowali teamviewer to byla opcja zeby uzasadnic ze nie
    > uzywam do celow komercyjnych. Napisalem do niech i mi odblokowali -
    > dziala do dzis.
    > A mialem zainstalowany na wielu swoich komputerach, telefonach,
    > raspberry pi itd...
    >
    > A na VmWare mam licencje wiec srednio mnie do teraz rusza, moze byloby
    > inaczej kiedy przyszloby zaplacic za upgrade. Wiadomosc jest jednak
    > dobra, dla nas wszystkich. :)

    Mógłby ktoś napisać do czego to VmWare służy, bo ja tak sobie o tym
    czytam, ale i tak nic nie wiem.

    --
    animka

  • 13. Data: 2024-05-15 13:00:08
    Od: SPS <c...@c...gmail.com>

    W dniu 15.05.2024 o 12:57, Animka pisze:

    > Mógłby ktoś napisać do czego to VmWare służy, bo ja tak sobie o tym
    > czytam, ale i tak nic nie wiem.

    Do tego samego co VirtualBox, Quemu, Hyper-V czyli do wirtualizacji maszyny.
    --
    Pozdrawiam,
    Draco

  • 14. Data: 2024-05-15 13:03:42
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 15.05.2024 o 12:57, Animka pisze:

    > Mógłby ktoś napisać do czego to VmWare służy, bo ja tak sobie o tym
    > czytam, ale i tak nic nie wiem.

    Animko! Jeśli nie potrafisz w ciągu 10s. dowiedzieć się do czego to jest
    to sobie odpuść . To dla Ciebie za trudne.

  • 15. Data: 2024-05-15 13:16:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    SPS pisze:

    > Do tego samego co VirtualBox, Quemu, Hyper-V czyli do wirtualizacji maszyny.

    Teraz już na pewno będzie wiedziała.

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2024-05-15 13:38:26
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    2late w news:v20bi3.2jg.1@outspace.org
    > Dobre wiesci.
    > https://blogs.vmware.com/workstation/2024/05/vmware-
    workstation-pro-now-av
    > ailable-free-for-personal-use.html
    > Pozdrawiam

    ale przede wszystkim - jesli juz - to co uzywacie? virtualbox?

  • 17. Data: 2024-05-15 20:39:02
    Od: Klakier <g...@p...pl>

    _Master_:

    > Na razie nie wygaszają ;-)
    Przecież to działa na pierwszych lepszych serialach z googla, taką tam mają
    autoryzację licencyjną.
    Po prostu dali sobie spokój.

  • 18. Data: 2024-05-15 20:40:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 15.05.2024 o 12:57, Animka pisze:

    > Mógłby ktoś napisać do czego to VmWare służy, bo ja tak sobie o tym
    > czytam, ale i tak nic nie wiem.

    Ooo, to niedobrze, to może być akurat dla Ciebie. Klonuje komputerki, na
    jednym możesz mieć kilka. Taka technika!
    Bierz puki za darmo.

  • 19. Data: 2024-05-15 21:08:46
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 15/05/2024 07:27 am, Kamil Jońca wrote:

    > A nie jest tak, ze teraz VmWare będzie tylko w subskrypcji?

    Tak.
    Ale ja na prawde uzywam tylko do celow niekomercyjnych. ;)

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 20. Data: 2024-05-15 21:13:38
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 15/05/2024 12:38 pm, 1634Racine wrote:
    > 2late w news:v20bi3.2jg.1@outspace.org
    workstation-pro-now-av

    > ale przede wszystkim - jesli juz - to co uzywacie? virtualbox?

    Probowalem Hyper-V, poki sie nie dowiedzialem ze moznabylo jedna licencje
    VmWare uzywac na wielu prywatnych komputerach. Ale byly problemy z
    dzwiekiem, pod guestami - Windows i Ubuntu, wiec odpuscilem. Virtualbox tez
    odpadl, juz nie pamietam dlaczego.

    https://badzi0r.wordpress.com/