  • 61. Data: 2024-05-20 17:48:08
    Temat: Re: VMWare :)
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 20.05.2024 o 14:10, Kamil Jońca pisze:
    > artiun <a...@w...pl> writes:
    >
    > [..]

    > Żeby nie tracić czasu na czytanie zbędnych rzeczy. To nie korpo.

    Najpierw musisz przeczytać, żeby wiedzieć co wyciąć.

    --
    animka

  • 62. Data: 2024-05-20 20:11:42
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 20.05.2024 o 19:49, cana pisze:
    > Najpierw musisz przeczytać, żeby wiedzieć co wyciąć.-- animka
    > To czemu sama tego nie robisz?
    > NMSP ...

    Przestałam wycinać jak nastała jakiś czas temu moda na
    niewycinanie.Tłumaczono to, że ludzie już nie muszą obawiać się o utratę
    impulsów i kosztów związanych z internetem, więc przestali wycinać no i
    ja się dostosowałam chociaż zawsze byłam przyzwyczajona do wycinania.
    Najgorsze świństwo robili ci co wycinali to co im nie pasowało i
    człowiek nie wiedział na co odpowiadać, czy jak coś wytłumaczyć jak
    zginęły ważne cytaty.

    --
    animka

  • 63. Data: 2024-05-20 21:52:06
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 May 2024 17:45:20 +0200, Animka napisał(a):

    > Tak, to nie dla mnie.
    > Przeczytałam małe objaśnienie na Wikipedii i się upewniłam.
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/VMware

    Nie, nie patrz na VMWare.
    Owszem, ja mam trochę serwerów m.in. z ESXi i z Proxmoxem. Ale to nie ta
    liga.

    Poczytaj sobie, po co Microsoft wprowadził bezpłatnie Virtual PC do Windows
    7; poczytaj sobie yeż o VirtualBox.

    W skrócie:
    Jeśli na komputerze chcesz mieć (oprócz normalnego np. Windows 10 do pracy)
    także jakiś linux albo chcesz obsługiwać stary program DOSowy chodzący pod
    Win XP - to instalujesz maszynę wirtualną i na niej (czyli np. na
    WirtualBox) instalujesz Windows 98. I na tych wirtualnych maszynach (możesz
    ich mieć wiele) pracujesz taj, jakby były jedynymi systemami w komputerze z
    pozostałymi konsekwencjami tegoż: czyli te maszyny (a w zasadzie systemy
    operacyjne na nich) mogą korzystać z drukarek, skanerów, kart
    kryptograficznych, sieci, pendrive itd, itp które widzi "główny" Windows.
    Możesz równocześnie pracować na wielu maszynach i np. współdzielić dane.
    Oczywiście raczej nie odpalisz kilkuset wirtualek równocześnie jak na ESXi,
    ale kilka tak - ograniczeniem jest przestrzeń dyskowa i RAM.

    To tak w skrócie i pewnym uproszczeniu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 64. Data: 2024-05-21 10:44:33
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 20.05.2024 o 17:48, Animka pisze:

    > Najpierw musisz przeczytać, żeby wiedzieć co wyciąć.

    PO co mam czytać to co Animka ZACYTOWAŁA skoro już to przeczytałem
    wcześniej?

    Po Co Animka CYTUJE 50 linijek kiedy odpowiada jednym zdaniem ogólnie
    albo tylko na ostatnie zacytowane zdanie?

  • 65. Data: 2024-05-21 10:45:35
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 20.05.2024 o 20:11, Animka pisze:
    > Najgorsze świństwo robili ci co wycinali to co im nie pasowało i
    > człowiek nie wiedział na co odpowiadać, czy jak coś wytłumaczyć jak
    > zginęły ważne cytaty.

    Nożesz koooorwa GENIUSZ ;-)

  • 66. Data: 2024-05-21 19:48:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 20.05.2024 o 21:52, Adam pisze:

> [...]
    > Oczywiście raczej nie odpalisz kilkuset wirtualek równocześnie jak na ESXi,
    > ale kilka tak - ograniczeniem jest przestrzeń dyskowa i RAM.

    Dzięki i pozdrawiam :-)

    --
    animka

  • 67. Data: 2024-05-26 21:27:30
    Od: jn <j...@i...invalid>

    W dniu 21.05.2024 o 10:44, _Master_ pisze:

    > PO co mam czytać to co Animka ZACYTOWAŁA skoro już to przeczytałem
    > wcześniej?
    >
    > Po Co Animka CYTUJE 50 linijek kiedy odpowiada jednym zdaniem ogólnie
    > albo tylko na ostatnie zacytowane zdanie?

    Serwer ICM pozwala skasować swoja wiadomość. Jest ona widoczna na innych
    serwerach.