  • 11. Data: 2016-10-07 16:42:06
    Temat: Re: Używane AWD
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1xih3fi2mfk5c.1u5lm0ofj8u61$.dlg@40tude.net...

    > Dla mnie za małe.

    I awaryjne. Mam znajomą z salonowym sedici i chwali sobie, ale ona
    zrobiła nim ok 70-80 tys. przez sześć lat, więc nic się jeszcze nie
    zepsuło. Za to szwagier ma sx4 i nalatane ok 300 tys., no i powymieniał
    już graty za kilkanaście kafli. Dwumasy, wtryskiwacze, zawieszenie,
    wydech, nawet chłodnica zaczęła ciec bez żadnego zdarzenia w rodzaju
    wróbla wbitego w grilla. Wymieniali i programowali mu ECU, bo coś się
    krzaczyło. Ale on ma do roboty ponad 60 km w jedną stronę i codziennie
    dojeżdża. Za to nic nie mówił o rudej, więc może przynajmniej z tym nie
    ma problemu.

    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2016-10-07 18:37:20
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Oct 2016 16:42:06 +0200, Yogi(n) napisał(a):

    > Za to nic nie mówił o rudej, więc może przynajmniej z tym nie
    > ma problemu.

    Czyli nic nie pęknie w czasie pchania auta :)
    Bardzo pocieszające.

    > Dwumasy, wtryskiwacze

    Dlatego się od lat bronię przed dieslami...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

    ---
    Avast.

  • 13. Data: 2016-10-07 19:20:38
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Oct 2016 16:41:51 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Duster.
    > A potem długo, długo nic.

    Ciasny z tyłu, papierowa karoseria.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

    ---
    Avast.

  • 14. Data: 2016-10-07 20:55:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-10-07 o 16:42, Yogi(n) pisze:
> [...]
    > krzaczyło. Ale on ma do roboty ponad 60 km w jedną stronę i codziennie
    > dojeżdża. Za to nic nie mówił o rudej, więc może przynajmniej z tym nie

    W miarę nowoczesny samochód (w złym tego słowa znaczeniu) po
    przejechaniu 300 tysi powinien zbliżać się do złomowiska a ten nadal
    jeździ. :-)
    Czego się szwagier spodziewał przy takim przebiegu?
    Swoją drogą 1,9 JTD fiatowski jest nienajgorszy podobno :-)
    (lepszy jest mój 1,4 D4D ale nie o tym mowa ;-) )
    Blacha nie rdzewieje a reszta to normalna eksploatacja.

    Doradź coś lepszego z napędem na 4 koła w porównywalnych gabarytach i cenie.

  • 15. Data: 2016-10-07 21:01:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-10-07 o 19:20, Maciek pisze:

    > Ciasny z tyłu, papierowa karoseria.

    A RAW4?
    To moja druga opcja na liście :-)

  • 16. Data: 2016-10-07 23:33:06
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    jak zrealizowany ma napęd GrandVitara?

  • 17. Data: 2016-10-07 23:34:16
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    a może rozwiązaniem jest nie kupowac dizla ;-)

  • 18. Data: 2016-10-07 23:39:26
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 07.10.2016 o 16:41, Cavallino pisze:
    > Duster.

    Bjacz, pliz.

    Sąsiad z piętra rok po moim zakupie pięcioletniego tucsona sąsiad mnie
    zaczepia na parkingu pod blokiem: "patrz pan, też se suva kupiłem".

    - Ładny, odpowiadam. - Nowiutki i błyszczący. I ładnie pachnie.
    A że ciasno pod blokiem na parkingu, to stały niedaleko od siebie z
    mocno skręconymi kołami.
    Mówię facetowi:
    - Patrz Pan, jak ta technika przez kilka lat poszła do przodu, że
    francuzy potrafią zrobić zapewne tej samej wytrzymałości wahacz - a trzy
    razy cieńszy, niż w koreańskim" :DD

  • 19. Data: 2016-10-07 23:44:18
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 07.10.2016 o 20:16, AL pisze:

    > Mitsubishi Outlander (1ka)

    Nie znam nikogo z outlanderem :-(, ale moje doświadczenia dotychczasowe
    z miśkami kumpli każą sądzić, że będzie porządne. To takie audi, tylko
    od żółtków ;-)
    Swego czasu oglądałem używane, trochę nawet pojeździłem: wdzięczne, ALE
    nie ma bata, żeby benzyniak palił 8 litrów ;-)
    Żeby to jakoś jeździło, trzeba myśleć o tym 2,4L. A tutaj 10 poza
    miastem to zapewne będzie sukces.

  • 20. Data: 2016-10-08 01:05:22
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Oct 2016 00:41:28 +0200 (GMT+02:00), AL napisał(a):

    > Stały (nie rozłączny) z redaktorem.

    Ta, którą miałem okazję powozić, miałą wajchę 4L,N,4H,2H.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

    ---