  • 11. Data: 2011-05-16 23:01:03
    Temat: Re: Uwaga! w TVN filmuje śmieciarzy nie wycinke lasu Sobiesiaka
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > Proponuję założyć własną TV PRYWATNĄ i filmować oraz "ścigać" "Sobiesiaków".
    > To będzie taka TV "z misją". I będziesz mógł pokazywać "prawdę o obronie" na
    > Krakowskim Przedmieściu i późniejszych haniebnych aktach przemocy.
    > Oczywiście ze strony tych, co stoją tam, gdzie stało ZOMO.
    > Zmień może dostawcę?

    TVP potrójnie, TVN, TV4 i Polsat zablokowały dostęp do mediów, zajęły całe
    pasmo częstotliwości. Po co ten naciągany populizm odwracający uwagę od
    wandalizmu Sobiesiaka wyimaginowanym krzyżem? Nie ma kanału telewizyjnego z
    ogólnym dostępem do emisji programów niezależnych dziennikarzy, twórców i
    reżyserów. Ten model podziału jest komunistycznym monopolem telewizyjnym na
    którym prywatne telewizje robią miliony. Jak to jest, że TVN po roku
    działalności nie przestaje nadawania i nie zwalnia pasma częstotliwości dla
    innego nadawcy? Jak na razie jedynie amerykańska telewizja internetowa Youtube
    dzieli pasmo dla wszystkich. Trzej potentaci podzieli się rynkiem i
    korzystając z tego manipulują opinią społeczną. To już nie pierwszy raz TVN
    korzysta z tego, z całkowitego dostępu do pasma częstotliwości, tak że uderza
    w zwykłych ludzi, tak jak chcą, tak w tym materiale o śmieciach.

  • 12. Data: 2011-05-16 23:05:59
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > skandalem to jest jest to, że sie urodziłeś i masz dostęp do internetu.

    Faszystowskie treści są zabronione i ścigane z prokuratury. Również regulamin
    twojego providera zabrania propagowania takowych. Postaram się o to, żeby za
    takie były potraktowane i został ukarany.

  • 13. Data: 2011-05-18 00:32:48
    Od: Padre <P...@n...net>

    Jak to jest, że TVN po roku
    > działalności nie przestaje nadawania i nie zwalnia pasma częstotliwości dla
    > innego nadawcy?

    Ty naprawdę idiota jesteś...

  • 14. Data: 2011-05-18 04:47:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Rolicki wrote:

> [...]
    > raz TVN korzysta z tego, z całkowitego dostępu do pasma
    > częstotliwości, tak że uderza w zwykłych ludzi, tak jak chcą, tak w

    sugeruję udanie sie do specjalisty w zakresie chorób głowy.

  • 15. Data: 2011-05-18 04:48:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Rolicki wrote:

    > Faszystowskie treści są zabronione i ścigane z prokuratury. Również
    > regulamin twojego providera zabrania propagowania takowych. Postaram
    > się o to, żeby za takie były potraktowane i został ukarany.

    może teraz TVN zrobi reportaż o internetowych oszołomach :)

  • 16. Data: 2011-05-23 08:33:57
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > Ty naprawdę idiota jesteś...

    Na szczęście światowi potentaci w produkcji nie są idiotami i produkują swoje
    najnowsze odbiorniki w możliwość odbioru telewizji Youtube w rozdzielczości HD
    nie zważając na krajowe monopole i koncentrację kanałów telewizyjnych. Swojego
    czasu telewizja naziemna zabiła czytelnictwo, teraz czas na powtórzenie rewolucji.

  • 17. Data: 2011-05-23 08:48:23
    Od: Marcin Rolicki <m...@g...pl>

    W dniu 2011-05-23 10:33, Marcin Rolicki pisze:
> [...]
    Na szczęście

  • 18. Data: 2011-05-23 08:49:14
    Od: Marcin Rolicki <m...@g...pl>

  • 19. Data: 2011-05-23 08:49:55
    Od: Marcin Rolicki <m...@g...pl>

    Na szczęście

  • 20. Data: 2011-05-30 04:14:14
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On May 13, 6:31 am, "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>
    wrote:
> [...]
    > wyciął bez zezwolenia pół hektara lasu nikt z TVN-u się nie zjawił, aby
    > pokazać to bezprawne działanie. Nikt ze wspomnianego programu TVN nie biegał z
    > kamerą za Sobiesiakiem. Ani tym bardziej nie nachodził go w domu.
    >
    > Tak działa telewizja TVN a raczej dziennikarze tej stacji. Bo dziennikarze
    > stanowią kształt tej telewizji. TVN dla poklasku ściga zwykłych ludzi,
    > Sobiesiak jest w TVN innym obiektem do filmowania, specjalnego chronienia.
    > (Powiązany z PO) Na tym przykładzie widzowie zobaczyli jak dziennikarze TVN

    A to super ze ktos pietnuje narodowa glupote. A potem ide do lasu i
    nie wiem w która strone odwrócic wzrok aby nie widziec czyjejs lodówki
    i deski klozetowej.
    Bo taniej wywiezc do lasu narazajac sie na min. 5000 zl kary anizeli
    wynajac kontener za 150 zl. Chwila strachu i po bólu. No wlasnie ale
    to boli i w oczy kole.
    Skoro kary nie sa straszne to kamery niech pietnuja glupote nawet na
    antenie tvn.

    Co do wymienionego biznesmena to jego glupota zostala w tv
    napietnowana.

    Brooks