  • 151. Data: 2011-12-19 17:26:03
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/12/2011 16:24, to wrote:
    > begin kamil

    > A także każdy, kto zada sobie odrobinę trudu, żeby to sprawdzić, bo
    > zapewne tylko jedna osoba pasuje do tego opisu. I bardzo niedobrze, że w
    > ten sposób piszą, może ktoś wreszcie dobierze im się do dupy.
    > Szczególnie, że oskarżony != skazany.

    Nie zapomnij pochwalić się odsetkiem od wielomilionowego odszkodowania,
    które z tym kimś uzyskacie. ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 152. Data: 2011-12-19 17:26:07
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > Ojejku, biedni i ciemiężeni niewinni obywatele.. Zapierdalają sobie
    > radośnie chwaląc się tym na PMSie, ale nie daj boże ktoś pokaże ich
    > zamazaną twarz w telewizji i usłyszy żałosne tłumaczenia, jak to
    > śpieszył się z chorym Mruczkiem do weterynarza.

    Nie bredź. Za dane wykroczenie jest przewidziana konkretna kara. Nie jest
    nią uporczywe filmowanie ani przymusowy występ w TVN Turbo.

  • 153. Data: 2011-12-19 17:27:41
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > Podejrzewam, że na podstawie umów sporządzonych przez prawników
    > znających przepisy nieco lepiej, od PMSowych wyszukiwaczy paragrafów z
    > wikipedii. ;-)

    Pewnie tych samych co orzekli, że nieoznakowany radiowóz może zapierdalać
    jak mu się podoba bez sygnałów i nazwali to "kontratypem podstawowym". A
    może Ci sami, którzy obsługiwali SM, która potem musiała oddawać kasę z
    niesłusznie wystawionych mandatów?

  • 154. Data: 2011-12-19 17:28:53
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/12/2011 16:26, to wrote:
    > begin kamil

    > Nie bredź. Za dane wykroczenie jest przewidziana konkretna kara. Nie jest
    > nią uporczywe filmowanie ani przymusowy występ w TVN Turbo.

    Życie jest niesprawiedliwe, jeden za sikanie pod plebanią dostanie 50zł
    mandatu, drugi ma pecha, zobaczy go kościelny i proboszcz wyklnie przed
    całą mszą z ambony.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 155. Data: 2011-12-19 17:29:30
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/12/2011 16:27, to wrote:
> [...]
    > jak mu się podoba bez sygnałów i nazwali to "kontratypem podstawowym". A
    > może Ci sami, którzy obsługiwali SM, która potem musiała oddawać kasę z

    No to rewolucja, dawaj malina, jedziemy. ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 156. Data: 2011-12-19 17:29:38
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > Filmują w miejscu publicznym, wiec mają prawo. Zasłaniają wizerunek,
    > dzwięk - więc mogą.

    Radiowóz to miejsce publiczne? Mój samochód to miejsce publiczne?

    > A wczesniej wspomniał ktoś o "tle". Wtedy publikacja nie wymaga
    > ukrywania wizerunku.

    Tu nie ma żadnego tła. Zatrzymany jest głównym aktorem w przedstawieniu.
    Nawet na koniec dają "najlepsze teksty i tłumaczenia".

  • 157. Data: 2011-12-19 17:30:10
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > To co pokazuje program to nie tło - dlatego zasłaniają wizerunek.

    Wizerunek to nie tylko twarz i tablica rejestracyjna.

  • 158. Data: 2011-12-19 17:30:36
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > Życie jest niesprawiedliwe, jeden za sikanie pod plebanią dostanie 50zł
    > mandatu, drugi ma pecha, zobaczy go kościelny i proboszcz wyklnie przed
    > całą mszą z ambony.

    Piłeś -- nie pisz.

  • 159. Data: 2011-12-19 17:32:00
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/12/2011 16:30, to wrote:
    > begin kamil

    > Piłeś -- nie pisz.

    Piłeś - nie jedź, zamiast jęczeć że sąsiad poznał w telewizorze.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 160. Data: 2011-12-19 17:32:08
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andrzej Lawa

    > Zależy co rozumiesz przez "uporczywe". Jeśli ty stoisz w jednym miejscu,
    > które akurat filmuje jakaś ekipa, to uporczywość można prędzej przypisać
    > tobie - siedzisz im w kadrze i marudzisz ;)

    Piłeś -- nie pisz.