  • Data: 2011-05-28 20:20:39
    Temat: Uwaga na Vectre [przynajmniej w W-wie]
    Od: sailorwawa <b...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mają szczytne haslo "Vectra dajemy wiecej".
    Oczywiscie haslo klamliwe - daja duuuzo mniej niz obiecuja w reklamach.
    Przez 8 tygodni uzytkowania pakietu TV/HD + internet 6Mbps + telefon nie
    mialem jednego, drugiego i trzeciego 6 razy (w sumie okolo 30 godzin).
    Oczywiscie telefon tez nie dzialal wiec musialem interweniowac przez
    komorke. Sumaryczny koszt wysluchiwania idiotyzmow przedluzajacych
    rozmowe okolo 30 PLN.
    Lacze wzialem z powodu przystepnej ceny zapminajac, ze przynajmniej w
    mojej okolicy Vectra to spadkobierca Spraya, wiec panowie musieli
    powiercic sciany zeby zalozyc odrebny kabel. Gdyby nie to, ze
    rozwiazalem umowe z poprzednim dostawca wywalilbyn ich z domu.
    Na poczatku lacze zap... wiec przytargalem do momu serwerek pocztowy
    niezbedny mi w pracy. Coz - kolejny blad. Na prosbe o wpis do revDNS
    mojej domeny, dostalem niezbyt grzeczna odpowiedz, ze TEN WIELKI
    provider nie prowadzi takich uslug. Szczeka mi opadla, ale zacialem sie.
    W efekcie wynajalem smarthosta bo z ich idiotyczna idnetyfikacja
    przesylanie emaili bylo zgadywanka.
    No i zaczelo sie od kilku dni - lacze spowalnia z dnia na dzien. Czas
    pingow juz nie wynosi 7-11ms tylko rosnie jak tornado. Dzisiaj 50-100.
    Przerwy w routingu jak czkawka, powtarzaja sie co kilka minut. Zobaczymu
    w nastepnych dniach.
    W kazdym razie - przestrzegam. Moje szczescie, ze mam umowe z 30 dniowym
    wypowiedzeniem, ale to uludna nadzieja...