  • Data: 2011-05-28 21:23:48
    Temat: Re: Uwaga na Vectre [przynajmniej w W-wie]
    Od: sailorwawa <b...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-28 23:05, HaQs pisze:
    > Zakładając że kupiłeś łącze domowe po przystępnej cenie , jak by ci
    > revDNS dla twojego ip zmienili na łączu klienckim to by było bynajmniej
    > dziwne.
    > I jak by to którykolwiek duży op zrobił też było by dziwne :)
    > Polacy powinni się przyzwyczaić że płacąc 50zł za neta nie da sie
    > oczekiwać zbyt wiele :)
    > Także ty w/g mnie o ile co do jakości tel/neta możesz wymagać o tyle
    > revDNS to lekka przesada.
    Prawde mowiac masz dziwne poglady na obowiazki uslugodawcy.
    Jezeli w regulaminie uslugi i umowie nie ma zstrzezen o brakach pewnych
    zakresow uslug, a wiaza sie z tymi brakami trudnosci w uzytkowaniu, to
    reszta jasna jak slonce... Skonczyly sie czasy dominacji uslugodawcow i
    tyle. Jezeli ktos chce sie mienic providerem internetoweym to musi tez
    ponosic konsekwencje.
    Dostawcow w roznych miastach mialem kilku i do tej pory jedynie Vectra
    tak podeszla do sprawy. Dziwnie dzielisz klientow - na domowych i jakis
    tam. Kolego - koncza sie czasy wysiadywania w biurze przy kawce 8
    godzin. Miedzy innymi do tego sluzy Internet zeby pracowac zdalnie. :)
    Obecnie maly serwer pocztowy, szybkie lacze dla dziennikarza to jak
    kiedys dlugopis i stos papieru. :)
    P.s.
    Przystepna cena niekoniecznie znaczy 50, 60, czy >> PLN :))