  • Data: 2010-06-10 18:44:42
    Temat: Uwaga! Masz aż 4 nowe wiadomości MMS -
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Uwaga! Masz aż 4 nowe wiadomości MMS - ZDJECIA do odebrania! By je
    zobaczyć wyślij sms POBIERZ na 7218 Chcesz poznać nadawców ślij NADAWCA
    na 7218 2,44/sms"

    Ten proceder trawa przynajmniej rok i sporo ludzi już naciągnęli.
    Dzisiaj dostała moja żona i dmuchając na zimnie mi pokazała.
    Całe szczęście bo spodziewaliśmy się zdjęć z zagranicy.
    Dobrze że nie trafiło na moich rodziców którzy mają komórkę od kilku
    miesięcy.
    Wiem. Trzeba czytać i myśleć i podejrzewać na każdym kroku przekręt i
    wyłudzenie pieniędzy. Niestety fachowcy co preparują takie smsy wiedzą
    dokładnie co robią.
    To tak dla przestrogi bo na działania prokuratury to już nie liczę.