-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: Maciek <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Utrata mocy. Powrozycie?
Date: Sat, 19 Feb 2011 18:29:28 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 30
Message-ID: <1...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 77-254-156-85.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="us-ascii"
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: news.onet.pl 1298136565 30849 77.254.156.85 (19 Feb 2011 17:29:25 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Feb 2011 17:29:25 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2351278
[ ukryj nagłówki ]
Pacjentem jest dostawczak z polskim wolnossacym dieslem Andoria 4c90. Pompa
sekcyjna, zero jakiejkolwiek elektroniki.
Od pewnego czasu obserwuje chwilowa utrate mocy (moze trwac minute, dwie
albo piec). Objawia sie to tak, ze podczas jazdy silnik zaczyna sie nagle -
z sekundy na sekunde - zachowywac, jakby polowa koni mechanicznych poszla
sie pasc, za chwile sie to poglebia i tak az do momentu, kiedy musze jechac
na jedynce zeby nie zdechl. I rownie nagle wszystko mija.
Raz tylko zdazylo sie, ze zaczal mi wrecz gasnac podczas jazdy.
Czesto pomaga postoj. Wystarczy pare minut, zeby samochod zaczal sie
zachowywac normalnie.
Jak sie nie dzieja opisane cude, to jedzie ladnie, rozgzany nie kopci, nie
widze zadnych sladow uszkodzenia uszczelki pod glowica (nie ma oleju w
chlodziwie ani chlodziwa w oleju, w chlodnicy peno pod korek, na zewnatrz
nie dmucha), nie zre oleju (symboliczne 0,1-0,2 l/1000 km to nieduzo w tym
silniku). Pali tyle, ile powinien (6,5-8/100). Cisnienie oleju w normie.
Wyglada mi to na problemy z zasilaniem paliwem, ale co to moze byc
dokladnie?
Czy sa jakies objawy potwierdzajace/eliminujace pompe wtryskowa, pompke
podajaca, syfy w baku itp.?
Utrata mocy przydarza sie bez wzledu na obciazenie, przejechany dystans czy
temp. silnika. Nie leje do niego zadnego opalu ani nic podobnego, tylko
normalna rope z BP/Statoila plus jakies 2-3% benzyny podczas mrozow.
--
Maciek
Następne wpisy z tego wątku
- 19.02.11 18:58 J.F.
- 19.02.11 19:05 Maciek
- 19.02.11 22:00 Lewis
- 19.02.11 22:36 Marcin Jan
- 20.02.11 00:21 Maciek
- 20.02.11 11:17 Kuba \(aka cita\)
- 20.02.11 15:34 Maciek
- 21.02.11 22:04 Jackare
- 21.02.11 22:13 Maciek
- 21.02.11 22:23 Jackare
- 21.02.11 22:57 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=