  • 1. Data: 2009-10-27 18:44:12
    Temat: Usuwanie naklejek
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    Czesc
    W jaki sposb usunac naklejki z elementów plastikowych. Dodatkowym
    utrudnieniem jest fakt, iz na nie fabryka polozyla klar. Piaskowanie
    plastiku raczej nie wchodzi w gre. Myslalem o opalarce zeby stopic i odkleic
    naklejke, a potem szlifowanie. Co sadzicie? Macie lepsze pomysly?

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Tatowa SR500
    Poznań

  • 2. Data: 2009-10-27 18:52:45
    Temat: Re: Usuwanie naklejek
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Sta$" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > plastiku raczej nie wchodzi w gre. Myslalem o opalarce zeby stopic i
    > odkleic naklejke, a potem szlifowanie. Co sadzicie? Macie lepsze pomysly?

    Beznyzna ekstrakcyjna, nozyk do tapet i szmatka.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 3. Data: 2009-10-27 18:53:50
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    > Beznyzna ekstrakcyjna, nozyk do tapet i szmatka.

    Ale to jest pod warstwa lakieru bezbarwnego, ekstrakcyjna tego nie ruszy
    przeciez.

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Tatowa SR500
    Poznań

  • 4. Data: 2009-10-27 18:55:05
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Karambol wydusił z siebie te słowy:

    > Użytkownik "Sta$" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Beznyzna ekstrakcyjna, nozyk do tapet i szmatka.

    spod lakieru?
    Chcialbym to widziec ..

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

    Kupie R1100RT/K1200RS lub czegoś podobnego 10-12tys

  • 5. Data: 2009-10-27 18:57:56
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Sta$ wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > plastiku raczej nie wchodzi w gre. Myslalem o opalarce zeby stopic i
    > odkleic naklejke, a potem szlifowanie. Co sadzicie? Macie lepsze

    grzanie też nic nie da...

    Chyba nie ma sposobu, zbey to zrobic jakoś specjalnie estetycznie.

    A gdybys spróbował przeciąc lakier w miejscu konca naklejki?
    Teoretycznie jesli odetniesz lakier znad naklejki .. to nie będzie sie już
    trzymać lakieru i prócz tego, ze będzie trochce sztywniejsza .. powinna dać
    sie odkleić. Ważne, zeby zacząc.

    Jesli masz zamiar później to malować - a po takim zabiegu będziesz musiał ..
    to w zasadzie mozesz nawet mało delikatnym byc ..

    ps. jesteś pewny, ze to naklejki, a nie malowanie?

  • 6. Data: 2009-10-27 21:12:04
    Od: "vIrek" <i...@r...eu>

> [...]
    > plastiku raczej nie wchodzi w gre. Myslalem o opalarce zeby stopic i
    > odkleic naklejke, a potem szlifowanie. Co sadzicie? Macie lepsze pomysly?
    Miałem podobnie, tylko na zbiorniku paliwa, ale podkład chyba nie ma
    znaczenia.
    Dobrze dało się ściągać te naklejki przy pomocy nożyka do tapet, używanego
    jak szpachelka (coś jak korowanie gałązki wierzbowej).
    Ważne, żeby dobrze zacząć i nabrać trochę wprawy, wtedy oddzielasz naklejkę
    w warstwie kleju (część kleju zostaje na naklejce, a część na elemencie.
    Później to już szmatka i benzyna.
    Powodzenia
    --
    vIrek

  • 7. Data: 2009-10-27 21:17:26
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

> [...]
    > plastiku raczej nie wchodzi w gre. Myslalem o opalarce zeby stopic i
    > odkleic naklejke, a potem szlifowanie. Co sadzicie? Macie lepsze pomysly?

    Piaskiem zrobisz dziurę w plastiku. Operacja trudna, bez lakierowania nie da
    rady.

    pozdr.

  • 8. Data: 2009-10-28 06:55:29
    Od: "insane" <n...@l...pl>

    Użytkownik "Sta$" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czesc
    > W jaki sposb usunac naklejki z elementów plastikowych. Dodatkowym
    > utrudnieniem jest fakt, iz na nie fabryka polozyla klar. [...]

    Sprobuj potraktowac lakier na naklejce preparatem o nazwie Scansol.

    pzdr
    --
    insane

  • 9. Data: 2009-10-28 08:27:44
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kupie R1100RT/K1200RS lub czegoś podobnego 10-12tys

    Za 10tysięcy złotych R 1100 albo K 1200 RS ?
    Powodzenia.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 10. Data: 2009-10-28 08:33:33
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Sta$ wrote:
> [...]
    > plastiku raczej nie wchodzi w gre. Myslalem o opalarce zeby stopic
    > i odkleic naklejke, a potem szlifowanie. Co sadzicie? Macie lepsze

    A po co usuwasz, chcesz nakleić inną i malować element? Jak tak to
    papierek i jedziesz, w końcu dojdziesz do momentu, gdy ją odsłonisz.
    Opalarka może na tyle rozgrzać plastik że sie wygnie.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98