  • 1. Data: 2016-12-11 12:15:05
    Temat: Uprzejmość a egzamin na PJ
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Jak to jest na egzaminie? Z podporządkowanej wyjeżdża auto z L na dachu
    i naklejką "egzamin". Na drodze uprzywilejowanej auta w sznurku.
    Zatrzymuję się, migam światłami i wpuszczam "elkę", która wjeżdża.
    Normalna sytuacja na drodze, ale tutaj ktoś zdaje egzamin. Zdał, czy oblał?
    Jacek

  • 2. Data: 2016-12-11 12:21:23
    Temat: Re: Uprzejmość a egzamin na PJ
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.12.2016 o 12:15, Jacek pisze:
> [...]
    > Zatrzymuję się, migam światłami i wpuszczam "elkę", która wjeżdża.
    > Normalna sytuacja na drodze, ale tutaj ktoś zdaje egzamin. Zdał, czy oblał?

    Zdał, jeśli tylko wiedział jak się wytłumaczyć - skor sam się
    zatrzymałeś, to nijak pierwszeństwa nie wymusił (nie zmusił cię do
    zmiany szybkości ani kierunku).

    Testowanie w praktyce - przez jakiś remont utknąłem w takim miejscu, że
    mógłbym spokojnie przez najbliższe 2 godziny stać. Ktoś się zatrzymał
    wpuścił, to pojechałem - egzaminator tylko zapytał kto miał
    pierwszeństwo, wiec wyjaśniłem, że tamten, ale skoro mi ustąpił to
    miałem prawo skorzystać. Mam wrażenie, że od tego momentu to miałem już
    z górki, bo prakowanie to wybrał na pustym parkingu od supermarketu na
    dowolnym miejscu;)

    Shrek.

  • 3. Data: 2016-12-11 13:38:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

> [...]
    > Zatrzymuję się, migam światłami i wpuszczam "elkę", która wjeżdża.
    > Normalna sytuacja na drodze, ale tutaj ktoś zdaje egzamin. Zdał, czy

    Zacznij od przeczytania definicji wymuszenia pierwszenstwa :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."