  • 21. Data: 2015-06-02 13:08:59
    Temat: Re: Uniemożliwienie bezpiecznego przejazdu, jest na to paragraf?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-02 02:23, k...@g...com wrote:

    > Jak jeżdżę masterem to mam taki problem. Za chuja nie wjadę w bramę z prawego pasa.

    Lepsi ci, co jadą za tobą jak chcesz zaparkować na kopertę tyłem.
    Jedziesz 20 km/h, masz wrzucony prawy kierunek, niedorozwój by się
    domyślił, że chcesz zaparkować. Zatrzymujesz się za wolnym miejscem,
    chcesz wrzucić wsteczny, a tu jakaś pizda stoi pół metra za tobą i
    trąbi. Kiedyś mnie tak "strażnicy miejscy" podjechali. Stoją i w końcu
    jeden wyszedł zapytać się czy mi się pojazd zepsuł. Widać dowcipy o
    służbach mundurowych mają w sobie ziarno prawdy. Może rzeczywiście byli
    aż tak nieogarnięci, bo jak wyjaśniłem o co chodzi, to grzecznie cofnęli.

    Shrek.

  • 22. Data: 2015-06-02 13:11:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-02 10:51, Tomasz Wójtowicz wrote:

    > Czyli rozumiem, że następnym razem robię tak: jeśli widzę podobną
    > sytuację, zatrzymuję samochód na moim pasie tak, żeby zupełnie
    > zatarasować ruch, wyciągam metrówkę i mierzę, ile metrów jest między tym
    > zaparkowanym i tym próbującym zaparkować. Jeśli jest za mało, wzywam
    > policję i domagam się ukarania tego parkującego.

    Następnym razem robisz tak. Jak widzisz, że się nie zmieścisz, to nie
    jedziesz. Jak potrzebujesz do tego miarki, to unikaj prowadzenia
    samochodu, ale na wszelki wypadek zakładaj, że się nie zmieścisz. Pan/i
    z naprzeciwka parkuje, a potem ty przejeżdzasz.

    Dawno wojny nie było i ludzom się w dupach poprzewracało;)

    Shrek.

  • 23. Data: 2015-06-02 13:14:41
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > lewej ustawił się nadjeżdżający z naprzeciwka samochod, który chciał zająć
    > miejsce do parkowania za tym zaparkowanym.
    >
    > Próbując przejechać pomiędzy nimi, uderzyłem prawym lusterkiem w ten
    > zaparkowany. Chyba jest zasada, że kierowca parkujący nie może
    > przeszkadzać w ruchu jadącym? Bo normalnie bym ominął ten, w który
    > uderzyłem, tylko w tym przypadku nie miałem miejsca. Podobnie, gdyby ten z
    > naprzeciwka jechał, to bym się zatrzymał, bo przeszkoda była na moim
    > pasie. A ten dupek musiał się zatrzymać, robiąc niebezpieczne zwężenie.

    Jest paragraf na blokowanie ruchu, ale jest też paragraf na doprowadzenie do
    kolizji.

    Nie oceniłeś czy masz miejsce i to Twoja wina, że uszkodziłeś lusterka.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 24. Data: 2015-06-02 13:21:20
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>

    W dniu 2015-06-02 o 12:54, Wiwo pisze:

    > Ewentualnie wyciągnij kij/klucz/tonfę/itp. i go skatuj. Co se gnój
    > będzie parkował nieumiejętnie...

    No dzięki za podpowiedź. Właśnie się zastanawiałem, do czego może się
    przydać klucz do kół odkąd koła są przykręcane kluczami pneumatycznymi z
    taką siłą, że ni chuja idzie odkręcić zwykłym kluczem.

    To chyba lepiej trzymać koło fotela kierowcy prawda? Bo tak, zanim
    otworzę bagażnik, wyciągnę, to klient może odjechać.

  • 25. Data: 2015-06-02 13:40:40
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > No dzięki za podpowiedź. Właśnie się zastanawiałem, do czego może się
    > przydać klucz do kół odkąd koła są przykręcane kluczami pneumatycznymi z
    > taką siłą, że ni chuja idzie odkręcić zwykłym kluczem.

    Jak się jeździ do partaczy, którzy dociągają śruby pneumatykiem, to się
    potem takie rzeczy pisze.
    Coraz więcej gumiarzy używa kluczy dynamometrycznych. Wystarczy zapytać przy
    umawianiu wizyty czy tak robią. Jak nie, to się jedzie do następnego
    zakładu.
    Polecam też kupić klucz z rozsuwaną rączką. Koszt kilkadziesiąt złotych, nie
    zajmuje więcej miejsca niż ten fabryczny, a znakomicie ułatwia odkręcanie
    kół słabowitym kierowcom...

    > To chyba lepiej trzymać koło fotela kierowcy prawda? Bo tak, zanim otworzę
    > bagażnik, wyciągnę, to klient może odjechać.

    Jak zdąży odjechać to znaczy, że klucz nie był Ci potrzebny, a Ty po prostu
    histeryzujesz.

    Wiwo

  • 26. Data: 2015-06-02 14:46:10
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-06-02 o 10:54, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Jeszcze raz. Problem nie był z autem zaparkowanym (o które uderzyłem
    > lusterkiem), tylko z tym, który stał po lewej, z zamiarem zaparkowania
    > po prawej. To on tak zwęził drogę. Ponadto musiało to być w takim
    > razie po 21:00, bo już było zupełnie ciemno.

    Wybacz, ale z tego co piszesz wynika, że wina jest tylko i wyłącznie Twoja.
    Wina spowodowania kolizji.
    To, że tamci kierowcy utrudnili Tobie jazdę nie ma żadnego znaczenia na
    wskazanie sprawcy tej kolizji. Co najwyżej mogą tylko i wyłącznie dostać
    mandat za utrudnianie ruchu, ale nie z powodu zaistniałej kolizji.

  • 27. Data: 2015-06-02 14:49:50
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-06-02 o 13:21, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > .... to klient może odjechać.

    Z Twojego punktu widzenia to chyba o to by chodziło ...

  • 28. Data: 2015-06-02 18:25:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-02 13:21, Tomasz Wójtowicz wrote:

    > To chyba lepiej trzymać koło fotela kierowcy prawda? Bo tak, zanim
    > otworzę bagażnik, wyciągnę, to klient może odjechać.

    Najlepiej na desce rozdzielczej. Jest szansa, że przy jakiś gwałtownym
    manewrze sam się pierdolniesz:P

    Shrek

  • 29. Data: 2015-06-02 18:32:31
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

> [...]

    > lusterkiem), tylko z tym, który stał po lewej, z zamiarem zaparkowania
    > po prawej. To on tak zwęził drogę. Ponadto musiało to być w takim razie

    Jeszcze raz: oni stali, ty jechałeś i wjechałeś w jednego z nich. Spójrz
    na to trzeźwym okiem - kto spowodował kolizję, kto mógł jej uniknąć?
    Prawo nie zezwala na taranowanie stojących samochodów.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 30. Data: 2015-06-02 18:39:39
    Od: <5...@4...183939.invalid> (Tom N)

    LEPEK w

    > Prawo nie zezwala na taranowanie stojących samochodów.

    Owszem, zezwala... ;P

    --
    'Tom N'