  • 21. Data: 2010-08-24 13:11:42
    Temat: Re: Uchwyt gps na szybie - powinni tego zakazać
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 24 sierpień (wtorek), gdy o godzinie 11:37 *Krzysiek Niemkiewicz* w
    pocie czoła naskrobał(a):

    > Dobra, widzę że trzeba jak kawa na ławę:
    > poprawnie pisze się "był 24 sierpnia", jako skrót od "dwudziesty czwarty
    > dzień (dopełniacz: kogo czego) sierpnia".
    40tude Dialog datę stawia w tej formie, bez możliwości jej odmiany.

    > Wiem, że się czepiam szczegółów, ale jak ktoś, tak jak Ty, nie mając nic
    > mądrego do powiedzenia, bezinteresownie przypier...la się do innych, to musi
    > liczyć się z odwzajemnieniem sympati ;)))
    "Jeszcze tu k... wrócę! Z Olem!":))

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-08-24 12:59:32

  • 22. Data: 2010-08-24 13:15:16
    Od: AL <a...@s...tam>

    BearBag pisze:
    > A na Slowacji jest taki zakaz? bo akurat mam jechac tam jutro i bez
    > gpsu raczej bedzie trudno a wożenie go na kolanach bedzie powodowało
    > jednak troche wieksze zagrożenie dla ruchu niż mój uchwyt na szybie :)
    > Są w tym kraju jeszcze jakies inne bzdurne przepisy ?

    masz go nie miec na wysokosci oczu
    lub prosciej: w polu widzenia kierowcy.

    Niektorzy przyczepiaja to sobie niemal zaraz pod lusterkiem na szybie
    (najlepiej przyczep sobie z lewej strony przy slupku i tyle - w czasie
    jazdy i tak go nie bedziesz obslugiwal)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 23. Data: 2010-08-24 13:39:42
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > jednak troche wieksze zagrożenie dla ruchu niż mój uchwyt na szybie :)
    > Są w tym kraju jeszcze jakies inne bzdurne przepisy ?

    Tak, apteczka mam mieć odpowiedni skład i choć wymaganie jej jest niezgodne
    z jakimiś konwencjami międzynarodowymi, to przepchanki z ichnimi gliniarzami
    nie należą do przyjemności.

    --
    Yogi(n)

  • 24. Data: 2010-08-24 13:49:14
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Tak, apteczka mam mieć odpowiedni skład i choć wymaganie jej jest niezgodne
    > z jakimiś konwencjami międzynarodowymi, to przepchanki z ichnimi gliniarzami
    > nie należą do przyjemności.

    Czy tą ich winiete warto kupic jesli wjade na teren Słowacji tylko na
    20km i za kilka godzin wroce tą sama trasą ?
    Czy policja wymaga dowodu osobistego albo jest potrzebny na granicy
    albo przy zakupie winiety bo jestem teraz poza domem i mam tylko
    prawko przy sobie...
    Apteczka nie ma na pewno wymaganego składu ale to na pewno oleje.

  • 25. Data: 2010-08-24 13:59:12
    Od: AL <a...@s...tam>

    BearBag pisze:

    > Czy tą ich winiete warto kupic jesli wjade na teren Słowacji tylko na
    > 20km i za kilka godzin wroce tą sama trasą ?

    jak nie wjezdzasz na autostrade, to nie potrzebujesz zadnej winiety

    > Czy policja wymaga dowodu osobistego albo jest potrzebny na granicy
    > albo przy zakupie winiety bo jestem teraz poza domem i mam tylko
    > prawko przy sobie...

    przy zakupie winiety - nie

    przy kontroli - mozliwe, ze poprosza

    > Apteczka nie ma na pewno wymaganego składu ale to na pewno oleje.

    tym bym sie najmniej prejmowal - wazne, ze jest i nie jest pusta

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 26. Data: 2010-08-24 14:03:34
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > jak nie wjezdzasz na autostrade, to nie potrzebujesz zadnej winiety

    chyba jednak potrzebuje, przynajmniej tak wygooglowalem. Piszą że
    winiety są potrzebne do ruchu po autostradach, drogach ekspresowych i
    drogach powiatowych łączących miasta. Połączenia te obejmuja prawie
    50% słowackich dróg.

  • 27. Data: 2010-08-24 14:05:52
    Od: AL <a...@s...tam>

    BearBag pisze:

> [...]
    > winiety są potrzebne do ruchu po autostradach, drogach ekspresowych i
    > drogach powiatowych łączących miasta. Połączenia te obejmuja prawie

    to powiedz, gdzie chcesz jechac (ktorym przejsciem)? (20km wglab SK jak
    pisales wczesniej)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 28. Data: 2010-08-24 14:06:59
    Od: AL <a...@s...tam>

    http://slowacja.hej.pl/sl-auto-mapa.jpg

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 29. Data: 2010-08-24 14:09:10
    Od: AL <a...@s...tam>

    AL pisze:

    > http://slowacja.hej.pl/sl-auto-mapa.jpg

    http://www.skionline.pl/stacje/?co=samochod&co2=teks
    ty&id_newsa=56

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 30. Data: 2010-08-24 14:27:34
    Od: BearBag <c...@g...com>

    On 24 Sie, 14:06, AL <a...@s...tam> wrote:

    > http://slowacja.hej.pl/sl-auto-mapa.jpg

    Chce dojechac do Starej Lubovnej, a wjezdzam od Krynicy. W sumie aby
    sie tam dostać potrzebuje tylko przejechać 3km po płatnej drodze 68.
    Pozostałe są bezpłatne. Ale przez te 3km pod samym miastem bede musiał
    chyba kupić ta winiete bo patrze na mape i nie da sie inaczej dojechać
    a założe się że akurat tam stoją niebiescy i wypatrują Polaków bez
    nalepki.