  • 21. Data: 2012-03-25 04:58:22
    Temat: Re: Uchwyt do kufra centralnego-jaki materiał
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 25 Mar 2012 00:51:22 +0100 Piotr Rezmer

    >Muszę zatem poszukać w okolicach Warszawy jakiegoś punktu

    Sprawdzone sklepy z materiałami:

    Stal - Bodex, Falenica
    http://www.bodex.pl/

    Alu - Kafra, ul.Wólczyńska, jest jeszcze na ul.Miedzianej jakaś firma
    która ma metale kolorowe, ale o dural u nich trudno (i ogólnie marnie
    zaopatrzeni, z alu mają głównie PA38 które jest do niczego), polecam
    jednak Kafrę.
    http://www.kafra.pl/

    Tw. sztuczne - Technozbyt, ul.Rzemieślników (Targówek/Ząbki)
    http://www.technozbyt.com.pl/

    Nie mam żadnego powiązania z ww. sklepami poza tym że tam od czasu do
    czasu kupuję.

  • 22. Data: 2012-03-25 05:22:31
    Od: Sheikh 'le Mineth' el Shah <s...@g...ogle.com>

    W dniu 2012-03-25 00:51, Piotr Rezmer pisze:
    > Ponieważ zrobiła się już niezła zadyma w tym wątku, leje się krew i w
    > ogóle, powiem że blacha ma szerokość tak na oko z 15 cm.

    Na Twoim miejscu bym się rozwiódł i kupił nowy motocykl z nowym kufrem.

    --
    $heikh el $hah
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 23. Data: 2012-03-25 09:21:07
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Sheikh 'le Mineth' el Shah pisze:
    > Na Twoim miejscu bym się rozwiódł i kupił nowy motocykl z nowym kufrem.

    A o przykazaniu miłości słyszałeś? Nie marudź , nie szlochaj ale z całej
    siły kochaj

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 24. Data: 2012-03-25 09:28:13
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-03-25 04:58, __Maciek pisze:

    > Alu - Kafra, ul.Wólczyńska, jest jeszcze na ul.Miedzianej jakaś firma

    Prof-Met-Kol Detal, w odróżnieniu od hurtowni w Słupnie. Drugi oddział
    jest na Wileńskiej.

    > która ma metale kolorowe, ale o dural u nich trudno (i ogólnie marnie
    > zaopatrzeni, z alu mają głównie PA38 które jest do niczego)

    Nie jest do niczego, jest po prostu do innych zastosowań, np znakomicie
    się je spawa i wygina.

    > Tw. sztuczne - Technozbyt, ul.Rzemieślników (Targówek/Ząbki)
    > http://www.technozbyt.com.pl/

    Zgadza się, bardzo dobry sklep.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 25. Data: 2012-03-25 09:35:49
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-03-24 13:52, Piotr Rezmer pisze:
    > Witam,
    >
    > Ostatnio zauważyłem, że zaczyna mi się obrywać blacha aluminiowa z
    > której zrobiony jest uchwyt-obejma trzymająca od spodu kufer centralny.
    >
    > Przede mną dorobienie nowej obejmy. Pytanie czy zrobić ją również z
    > aluminium czy też jakiegoś innego materiału. Aluminium jak widać nie
    > jest zbyt wytrzymałe, za to nie koroduje w sposób uciążliwy.
    >
    > Czy jest sens robić to z innego materiału? Oryginalnie była to 2-3
    > milimetrowa blacha.

    Przede wszystkim trzeba przemyśleć przeróbkę pod kątem tego, co zawiodło
    w starej obejmie - za cienki materiał, zła obróbka, zła konstrukcja,
    nierówne obciążenie ? Czasem wystarczy pospawać i wzmocnić to co jest,
    bo przynajmniej połowa kłopotów wynika ze zbyt cienkiego materiału w
    newralgicznych, najbardziej obciążonych węzłach.

    Jeśli będziesz robił całkowicie nową konstrukcję, to zrób z grubszego
    aluminium, po co dokładać kilogramów w punkcie, który jest mocno
    wysunięty do tyłu motocykla i poprzez długie ramię daje duży moment na
    mocowaniu do zadupka ?

  • 26. Data: 2012-03-25 10:59:25
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > dobre wiertło, szlifierka kątowa

    Duze szanse na przegrzanie materialu - bedzie korodowac miejscowo.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 27. Data: 2012-03-25 16:14:49
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > historia, zwłaszcza że wiertło korundowe w zalezności od
    > średnicy kosztuje (w tym samym sklepie ;-) od 8 (4mm) do 27 zł
    > (12 mm) - w tym drugim

    Masz na myśli oczywiście wierła kobaltowe a nie korundowe ;)

    --

    morghul

  • 28. Data: 2012-03-25 19:33:12
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Masz na myśli oczywiście wierła kobaltowe a nie korundowe ;)

    Jasne, wiertła kobaltowe a korundowe tarcze!

    --
    Yogi(n)

  • 29. Data: 2012-03-25 21:07:19
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Jasne, wiertła kobaltowe a korundowe tarcze!

    i to jest dowód że Kuczu nie czyta Twoich postów jak z Tobą
    dyskutuje bo dwa razy nie zauwazył a napewno by się przypierdolił
    do tego ;)

    --

    morghul

  • 30. Data: 2012-03-25 21:20:28
    Temat: Re: Uchwyt do kufra centralnego-jaki materia?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-25 21:07, morghul pisze:

    > i to jest dow?d ?e Kuczu nie czyta Twoich post?w jak z Tob?
    > dyskutuje bo dwa razy nie zauwazy? a napewno by si? przypierdoli?
    > do tego ;)

    Nie, nie podniecam sie wiertlami. Kiedys kupilem komplet prawdziwych HSS
    i mi sluza bezawaryjnie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!