  • 1. Data: 2012-03-23 18:53:11
    Temat: Jak fachowo przyciemnić blendę w kasku?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Czy macie jakiś sposób, żeby doczernić blendę w kasku?

    Wiadomo, że urzędnicy zadbali o to, żeby dobrze chroniąca przed słońcem
    blenda była nielegalna, co powoduje, że fabryczne są zbyt jasne.

    Macie pomysł, jak to doczernić? Może są jakieś farby, które się do tego
    nadają? Folia do przyciemniania szyb samochodowych odpada, bo nie nadaje
    się na powierzchnie o wycinku kuli.

  • 2. Data: 2012-03-23 19:05:17
    Temat: Re: Jak fachowo przyciemnić blendę w kasku?
    Od: ditron <t...@g...com>

    > Folia do przyciemniania szyb samochodowych odpada, bo nie nadaje
    > się na powierzchnie o wycinku kuli.

    tez o tym slyszalem - kant kuli czy jakos tak...

    a na powaznie to pokombinujj z taka folia, moze sie udac

  • 3. Data: 2012-03-23 19:20:29
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 23.03.2012 Marcin N <m...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    >
    > Macie pomysł, jak to doczernić? Może są jakieś farby, które się do tego
    > nadają? Folia do przyciemniania szyb samochodowych odpada, bo nie nadaje

    Nadaje się, tylko musisz znaleźć pasujący kształt na którym położysz
    blendę. Użyć siły i suszarki.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 4. Data: 2012-03-23 19:28:34
    Od: Sheikh 'le Mineth' el Shah <s...@g...ogle.com>

    W dniu 2012-03-23 18:53, Marcin N pisze:
    > Czy macie jakiś sposób, żeby doczernić blendę w kasku?

    Tak. Założyć na nos dedykowane pod kask przeciwsłoneczne okulary z
    polaryzacją. :) Folii polaryzacyjnej jeszcze nie widziałem. ;)

    --
    wO.ôhoo!
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 5. Data: 2012-03-23 20:03:15
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-03-23 19:28, Sheikh 'le Mineth' el Shah pisze:

    > Tak. Założyć na nos dedykowane pod kask przeciwsłoneczne okulary z
    > polaryzacją. :) Folii polaryzacyjnej jeszcze nie widziałem. ;)

    Toś brachu wymyślił. Okulary z polaryzatorem czym prędzej wywaliłem spod
    kasku. Polaryzator malował mi piękne tęcze na szybie kasku.

    Polaryzator jest fajną sprawą w samochodzie, gdzie niweluje odbicia od
    przedniej szyby przedmiotów odbijających się w niej we wnętrzu pojazdu.
    Do motocykla się nie nadaje.

    Co do naklejania folii: nie da się. Wycinek kuli spowoduje, że zawsze
    powstaną jakieś załamania albo bąble. Kwadratura koła, panie.

  • 6. Data: 2012-03-23 20:20:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 23 Mar 2012 20:03:15 +0100 osobnik zwany Marcin N
    wystukał:

> [...]
    >
    > Polaryzator jest fajną sprawą w samochodzie, gdzie niweluje odbicia od
    > przedniej szyby przedmiotów odbijających się w niej we wnętrzu pojazdu.

    dobrze, że moje okulary o tym nie wiedzą

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 7. Data: 2012-03-23 20:22:04
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 23.03.2012 20:03, Marcin N wrote:

    > Co do naklejania folii: nie da się. Wycinek kuli spowoduje, że zawsze
    > powstaną jakieś załamania albo bąble. Kwadratura koła, panie.

    są takie folie termokurczliwe, udaj sie do zakładu co przyciemnia szyby
    i dopytaj

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 8. Data: 2012-03-23 20:56:46
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-03-23 20:22, Arni pisze:

    > są takie folie termokurczliwe, udaj sie do zakładu co przyciemnia szyby
    > i dopytaj

    Udałem się, dopytałem, dostałem nawet kawałek na próbę, spróbowałem,
    efekt marny.

    Jak tylko w warsztacie zobaczyli, z czym przychodzę (kask motocyklowy) -
    od razu wiedzieli, jakie będą problemy. Opowiadali, jak to musieli
    odmówić policji dużego zlecenia przyciemnienia szyb ich kasków.

    Udało mi się także zdobyć taką termokurczliwą folię, jaką niektórzy
    naklejają w celu przyciemnienia świateł. Niestety ona nie daje czystego,
    wyraźnego obrazu, jest trochę mleczna.

  • 9. Data: 2012-03-23 20:57:19
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

> [...]
    >
    > Macie pomysł, jak to doczernić? Może są jakieś farby, które się do tego
    > nadają? Folia do przyciemniania szyb samochodowych odpada, bo nie nadaje

    matujesz papierem 2000 mgiełka czarnym candy i cienko lakier bezbarwny

  • 10. Data: 2012-03-23 21:13:19
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-03-23 20:57, maverik pisze:

    > matujesz papierem 2000 mgiełka czarnym candy i cienko lakier bezbarwny

    Możesz napisać precyzyjniej?