  • 41. Data: 2024-09-30 22:24:39
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 29.09.2024 o 23:56, Pixel(R)?? pisze:
    > W dniu 29.09.2024 o 10:10, io pisze:
    > [...]
    >
    > Nic nie wklejałem, napisałem. Jak jesteś ciekaw co, to pochuj mnie się
    > pytasz i czekasz kilka godzin na odpowiedź zamiast kliknąć?

    Jak chcesz byśmy klikali to napisz co tam jest.

  • 42. Data: 2024-09-30 22:25:33
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 29.09.2024 o 23:08, Pixel(R)?? pisze:
    > W dniu 29.09.2024 o 20:29, io pisze:
    > [...]
    >
    > No fakt, na przeglądzie bateryjek w Twizy nie sprawdzajo :]

    Zależy jakim.

  • 43. Data: 2024-09-30 22:49:37
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.09.2024 o 22:24, io pisze:

    > Jak chcesz byśmy klikali to napisz co tam jest.

    Tak, jest WAS legion, za tą jedną szybką D:

    Jest tam, jak się jeździ Twizy w Lądku Zdroju, podczas powodzi...

    --
    Pixel(R)??

  • 44. Data: 2024-09-30 22:50:17
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.09.2024 o 22:25, io pisze:

    > Zależy jakim.

    Technicznym, na stacji diagnostycznej :D

    --
    Pixel(R)??

  • 45. Data: 2024-09-30 22:55:44
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.09.2024 o 22:50, Pixel(R)?? pisze:
    [...]
    > Technicznym, na stacji diagnostycznej :D

    Kurwa, znów "rozmowa" z debilem. Jeszcze raz zadebilisz i lecisz do
    kibla. Nie mam czasu odpowiadać na debilne pytania, bo walę konia w tym
    czasie a ty mi przeszkadzasz :)

    --
    Pixel(R)??

  • 46. Data: 2024-09-30 23:13:37
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 29.09.2024 o 23:37, Pixel(R)?? pisze:

    > Sadzę że przez taką stację diagnostyczną, przewija się więcej pojazdów
    > niż w ASO czy u Zenka/Mechanika...czyli wiedzę mają, bo widzieli wiele.

    Ale brakuje sprzężenia zwrotnego, które jest u mechanika. Diagnosta
    powie Ci co mu się wydaje i w najlepszym wypadku zobaczycie się za rok,
    bo naprawę zlecisz już mechanikowi...
    Ale tak - proste usterki zawieszenia jest w stanie poprawnie
    zdiagnozować (szarpaki to przydatne narzędzie). Podobnie z korozją,
    jeśli nie jest wymagany demontaż osłon, bo takie rzeczy to już nie
    podczas typowego przeglądu.

    > Na dodatek, często stacja, posiada narzędzia i możliwości większe niż
    > ASO czy Zenek...

    Ale Zenek może mieć większe doświadczenie. Często też mechanik jeździ na
    stację by zdiagnozować (jeżeli jest taka potrzeba). A i są warsztaty,
    które mają własną stację diagnostyczną...

    > W Polsce od lat się "utarło" że przegląd, to najlepiej przejść z
    > "kopertą&wkład" niż zadbaniem o swoje bezpieczeństwo i innych.

    Może gdzieś na wioskach, może to kwestia środowiska. Uważam jednak (na
    podstawie obserwacji), że Ci co jeżdżą to cenią sobie przeglądy.
    Najgorzej z wyciekami, bo na bezpieczeństwo specjalnego wpływu to nie
    ma, a naprawy bywają drogie...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 47. Data: 2024-09-30 23:44:42
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.09.2024 o 23:13, Dykus pisze:

    > Ale brakuje sprzężenia zwrotnego, które jest u mechanika. Diagnosta
    > powie Ci co mu się wydaje i w najlepszym wypadku zobaczycie się za rok,
    > bo naprawę zlecisz już mechanikowi...

    OK, ale do mechanika jadę jak się "spierdoli" a nie przed faktem :)

> [...]
    > zdiagnozować (szarpaki to przydatne narzędzie). Podobnie z korozją,
    > jeśli nie jest wymagany demontaż osłon, bo takie rzeczy to już nie

    Korozję w sumie widać. Ostatnio jednak diagności mają baczenie na
    korozję (zmiana przepisów) Do niedawna, jak miałeś wygnite progi, czy
    nadkola, to przechodziło, teraz już niebardzo :) U siebie wymieniłem
    progi w jednym aucie. Reszta OK.

    > Ale Zenek może mieć większe doświadczenie. Często też mechanik jeździ na
    > stację by zdiagnozować (jeżeli jest taka potrzeba). A i są warsztaty,
    > które mają własną stację diagnostyczną...

    Zenek? Raczej nie ma takich możliwości...ale do Zenka się nie jeździ
    zapobiegawczo :)... bo ma zajęty kanał/podnośnik i truć mu dupę, mając
    stację diagnostyczną pod ręką, to nie przystoi :D
    Przegląd jest idealnym momentem, żeby ogarnąć co należy naprawić...ale
    wcale nie trzeba jechać "w dniu przeglądu" można bez problemu jechać po
    za terminem i za grosze "nakazać" sprawdzenie. Diagnosta nawet się
    ucieszy, bo to dodatkowa kasa bez wpisu do CEPIK...a on jednak się zna
    :) Polecam.

> [...]
    > podstawie obserwacji), że Ci co jeżdżą to cenią sobie przeglądy.
    > Najgorzej z wyciekami, bo na bezpieczeństwo specjalnego wpływu to nie

    Zależy skąd jest wyciek i jaki. Mnie cieknie olej w jednym z aut...z
    pokrywy zaworowej (uszczelniane kilka razy)...i chyba wymienię pokrywę
    jak będę regenerował wtryski, sądzę że jest "przeciągnięta" i nawet
    pomimo silikonu nie trzyma płaszczyzny. Wyciek jest taki, że zostawiam
    "kropelki" ale od zmiany oleju/do zmiany nie dolewam. W ogóle, wycieki z
    silnika nie są jakąś bolączką, no chyba że ze skrzyni...ale to już
    rzadkie przypadki. O płynie chłodniczym/hamulcowym nie piszę...bo to
    logiczne, że trzeba ogarnąć natychmiast :)

    --
    Pixel(R)??

  • 48. Data: 2024-10-01 09:03:34
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 30.09.2024 o 22:49, Pixel(R)?? pisze:

    > Tak, jest WAS legion, za tą jedną szybką D:

    Z emailem pomyliłeś?

    > Jest tam, jak się jeździ Twizy w Lądku Zdroju, podczas powodzi...

    Bo Ty akurat wiesz jak się jeździ Twizy. Tak się jeździ jak smrodami.

  • 49. Data: 2024-10-01 09:05:36
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Technicznym, na stacji diagnostycznej :D

    Tak samo jak smrodom.

  • 50. Data: 2024-10-01 09:10:05
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 30.09.2024 o 22:55, Pixel(R)?? pisze:
> [...]
    >>
    > Kurwa, znów "rozmowa" z debilem. Jeszcze raz zadebilisz i lecisz do
    > kibla. Nie mam czasu odpowiadać na debilne pytania, bo walę konia w tym

    Tak debilu, coroczny obowiązkowy przegląd techniczny na stacji nie
    pomoże smrodowi na problemy z akumulatorem. I na wiele innych rzeczy nie
    pomoże co jest oczywiście absurdalne, ale coś sprawdzają i potencjał
    mają, mogą sprawdzić czemu się świeci kontrolka.