  • 1. Data: 2012-09-26 14:55:09
    Temat: Ubezpieczenia.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Tak się zastanawiam, czym to idzie.
    Od trzech lat ubezpieczam w tej samej firmie.
    Co świstek to inne zakresy czasu obowiązywania ubezpieczenia.
    Okresy ubezpieczeń
    Pierwszy rok od 29.09-2010 do 29.09.2011
    Drugi rok od 30.09.2011 do 30.09.2012
    Trzeci okres od 01.10.2012 do 30.09.2013

    Wcześniejsze lata poprzednich pojazdów u innego ubezpieczyciela były jakoś
    normalnie spójne a tu skacze co rusz o jeden dzień.

    Marek

  • 2. Data: 2012-09-26 14:57:19
    Temat: Re: Ubezpieczenia.
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    masz dzień gratis ;)

  • 3. Data: 2012-09-26 15:02:12
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "M1SLQ" <m...@m...o2.pl> napisał w wiadomości
    > masz dzień gratis ;)

    No aby się nie okazało że ten dzień wcale nie jest gratis, następna polisa
    zacznie się od 01go i ktoś potem mi wmówi że mam dziurę jeden dzień i kara
    do zapłaty...

    Marek

  • 4. Data: 2012-09-26 15:27:45
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > No aby się nie okazało że ten dzień wcale nie jest gratis, następna
    > polisa zacznie się od 01go i ktoś potem mi wmówi że mam dziurę jeden
    > dzień i kara do zapłaty...

    Papier wówczas prawdę powie: w umowie stoi jak wół, od - i do kiedy
    obowiązuje.

  • 5. Data: 2012-09-26 16:03:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *4CX250* napisał(-a):

    > Tak się zastanawiam, czym to idzie.
    > Od trzech lat ubezpieczam w tej samej firmie.
    > Co świstek to inne zakresy czasu obowiązywania ubezpieczenia.

    HDI? Oni chyba mieli kiedyś coś takiego, że ten dzień "gratis" dodawali

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2012-09-26 20:54:32
    Od: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl>

    W dniu 2012-09-26 14:55, 4CX250 pisze:
> [...]
    >
    > Wcześniejsze lata poprzednich pojazdów u innego ubezpieczyciela były
    > jakoś normalnie spójne a tu skacze co rusz o jeden dzień.

    W pierwszym i drugim roku agent popełnił - moim zdaniem - błąd, ciesz
    się, że nie miałeś żadnego przykrego zdarzenia. A agenta należałoby...
    pozdrowić, najlepiej z daleka.

  • 7. Data: 2012-09-26 22:30:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >Wcześniejsze lata poprzednich pojazdów u innego ubezpieczyciela były
    >jakoś normalnie spójne a tu skacze co rusz o jeden dzień.

    Oj tam - dostales jeden dzien za darmo, to bylo siedziec cicho.

    A teraz blad poprawili.

    Nastepnym razem ubezpiecz samochod 29 lutego ... a moze lepiej 1 marca
    ?

    J.