  • 11. Data: 2010-04-18 18:50:46
    Temat: Re: UWAGA na minę!!! KLE 500 z Kolbuszowej !!!
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Dajcie spokoj juz z tym Banditem. Trampka ma kupic i juz. Przynajmniej
    go plecy, ramiona ani dupsko nie beda bolec w dlugich trasach (o
    ktorych wyraznie napisal ze chce robic). Trampesem wjedzie w takie
    miejsca, ktore Banditem bedzie ogladal conajwyzej na zdjeciach. Troche
    tylko slaby moment ci Falco wypadl na kupno - na wiosne to zadbane
    Trampki znikaja na pniu. Niestety rowniez przerabialem to rok temu.
    Szukaj dalej, a znajdziesz.
    Moskal, a ty nie chcesz zmienic swojego np. na 650 albo Afre? :)

    Pozdro,
    --
    Lukasz B
    Transalp XL650V, WAW

  • 12. Data: 2010-04-18 19:09:52
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "LukeB" <g...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    3g2000yqc.googlegroups.com...
    > Dajcie spokoj juz z tym Banditem. Trampka ma kupic i juz.

    Akurat mi bandzior w ogole nie przypadl do gustu. Ale tylu fanow ma to musi
    cos byc i dlatego proponuje zastanowic sie. Dobrze sie zastanowic, zeby nie
    sprzedac po 3miesiacach (jak ja).

    > Przynajmniej
    > go plecy, ramiona ani dupsko nie beda bolec w dlugich trasach (o
    > ktorych wyraznie napisal ze chce robic).

    A na bandziorze bola? Blisko 500km zrobilem na raz i mnie tylko tylek bolal
    (i to przez to, ze nie przyzwyczajony)

    > Trampesem wjedzie w takie
    > miejsca, ktore Banditem bedzie ogladal conajwyzej na zdjeciach.

    To sie zgadzam w 100%. Ale mowil, ze niekoniecznie enduro tylko maly
    turysta. Prawie wszystkie nakedy z przedzialu 600-750ccm pasuja;)

    A ze chlopak niezdecydowany to podrzucam typy do rozwazenia. Wieczorem przy
    piwku w garazu, przy babci jawie i dziadku garbsusku:)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 13. Data: 2010-04-18 19:22:54
    Od: falco <m...@w...pl>

    Użytkownik "LukeB" napisał

    O! to! to! ;)

    Bandit jest dla mnie "za szybki, za wściekły".

    Ivam pisze:
    > A ze chlopak niezdecydowany to podrzucam typy do rozwazenia. Wieczorem
    > przy piwku w garazu, przy babci jawie i dziadku garbsusku:)

    Jeszcze Was nie poznałem na żywo a już polubiłem! ;) Wasze zdrówko łomżą
    export ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 14. Data: 2010-04-18 19:53:44
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "falco" Użytkownik "LukeB" napisał
    > Dajcie spokoj juz z tym Banditem. Trampka ma kupic i juz.
    O! to! to! ;)
    Bandit jest dla mnie "za szybki, za wściekły".

    W ten lykend oprocz jedwabistej pogody, ubytku kasy na koncie za sprawa
    koncernow paliwowych, smaku Ewowo/Zbigowej grochowki przegryzanej ciastem
    (jestescie Wielcy), zarejestrowalem mase Trampkow - znaczy sie daja rade...
    To poczciwy osiolek i zawiezie wszedzie gdzie chcesz - aby bez pospiechu...
    no i siedzi sie wysoko - wiec szaliczek sie nie wkreci :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 15. Data: 2010-04-18 20:02:35
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus pisze:

    > W ten lykend (...) zarejestrowalem mase Trampkow - znaczy sie
    > daja rade...

    To prawda było ich na trasie naprawdę dużo. Zarówno 600 jak i 650 a
    przed Klobuszową z naprzeciwka mijaliśmy całą gromadkę. ;)

    > no i siedzi sie wysoko - wiec szaliczek sie nie wkreci :)
    I jak wygodnie a szaliczek dostojnie powiewa na wietrze... ;)

    P.S. Luke B - niestety to prawda, że teraz najgorszy czas na zakup, ale
    cóż... szukam, szukam, szukam... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 16. Data: 2010-04-18 20:36:21
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "falco"
    To prawda było ich na trasie naprawdę dużo. Zarówno 600 jak i 650 a
    > przed Klobuszową z naprzeciwka mijaliśmy całą gromadkę. ;)

    Z naprzeciwka to zwykle nawet nie mam jak pozdrowic bo kierownicy trzeba
    pilnowac a juz o identyfikacji nie ma mowy ale przy wyprzedzaniu dzis ich
    stada daly sie we znaki zmuszajac do redukcji nawet 3 w dol :) i wtedy byl
    czas na zapoznanie...

    > I jak wygodnie a szaliczek dostojnie powiewa na wietrze... ;)

    No raczej nie ta bajka, bedziesz musial zmienic design - szaliczki to domena
    wietrzypachow znaczy sie mistrzow pierwszej ( i ostatniej) setki :) (0-100
    km/h w 8 sek jak w szybszej ciezarowce, potem nastawione nawietrznie nogawki
    pochlaniaja wszystkie kW dostarczane przez silnik :))
    to ONI przy esspresso dyskretnie poprawiaja sie na tanksztelach :) ale
    oczywiscie chlopaki nie odpuszczaja...
    BTW zastanawia mnie jak to jest ze zdrowkiem u tych nogami do przodu smigaja
    bo klejnoty chyba nie przepadaja za przeciagami???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 17. Data: 2010-04-18 20:46:06
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus pisze:

> [...]
    > pilnowac a juz o identyfikacji nie ma mowy ale przy wyprzedzaniu dzis
    > ich stada daly sie we znaki zmuszajac do redukcji nawet 3 w dol :) i

    A no słyszałem, że Twoja motorynka, to ta najszybsza... ;) 3 w dół, to
    ile Ty masz biegów, bo z tego co pamiętam, to w motorynce były 2...? ;)
    W Radomiu na tankowni poznaliśmy dziewczynę, która lata na
    czerwono-czarnej CBR-ce i też mówiła, że to motorynka... ;)

    > No raczej nie ta bajka, bedziesz musial zmienic design - szaliczki to
    > domena wietrzypachow...

    Ale za to wiem gdzie można zapytać o najnowsze trendy modne w
    motocyklowej modzie... ;)

    Dobra, bo zeszliśmy już całkiem ot. Dzięki za miłą wymianę zdań i oby
    podobne miny szły na dno razem z ich stawiaczami. Na pohybel!

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 18. Data: 2010-04-18 21:11:55
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Bandit jest dla mnie "za szybki, za wściekły".

    Wiesz co? O ile nie lubie ostrych i szybkich i wscieklych szlifierek, to dla
    mnie bandit byl leniwy, ciezki i opieszaly;)

    W tej sytuacji zastanow sie nad np. ZR7 albo CB 750 - tam momentu od dolu
    jest sporo i nie trzeba krecic. Tez sa miekkie i ciezkawe, ale za to ladnie
    wygladaja.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 19. Data: 2010-04-19 07:44:41
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Grzybol" <A...@w...pl> wrote in message
    od oszustów? Według niego
    > stan sprzęta był idealny. Wg Ciebie chujnia. To sprzęt do lekkiego
    > offroadu, więc nigdy nie będzie idealny - chyba że w sklepie. Twoje
    > doświadczenie jako

    A ja sie z nim zgadzam. Gdyby ktos mi powiedzial ze motocykl jest "idealny"
    to oczekiwalbym ze nie jest przezarty rdza, ze sparcialymi oponami, cieknacy
    olejem czy porysowany. I to bez znaczenia czy mowimy o motocyklu terenowym
    czy szosowym. Idealny znaczy idealny.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 20. Data: 2010-04-19 08:07:58
    Od: falco <m...@w...pl>

    Odpowiedź od osoby, która też miała "przyjemność" z tym samym gościem:
    Kopia listu z forum Jawa 250:

    http://www.jawa250.fora.pl/luzne-gadki,20/uwaga-na-m
    ine-kle-500-2006-z-kolbuszowej,990.html#7063

    I dla klikających inaczej:

    "Witam.Tez miałem przygodę z tym Panem.Wystawił na jednej aukcji WSK
    M21W2 I JAWĘ 250 no pach za tel i że biorę dwie mów, że 600zł. Ok nie
    chciał odwołać aukcji, no chyba że wpłacę zaliczkę więc
    wpłaciłem.Przychodzę do domu a tu usunął zdjęcia tylko wski. Piszę na
    gadu-gadu on mi że umawialiśmy się na WSK tylko, i o jawie nie było mowy
    wkurwiłem się ładnie.Oddał zaliczkę ale po 2tyg, tłumaczył się że jest w
    Anglii i nie am jakiś tam kart.Znany jest z innego forum wystawił WSK z2
    niby 2km od nowości czy jakoś tak a widać ewidentnie że dużo więcej niż 2km.
    orzeł 175"

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175