  • 31. Data: 2010-04-20 09:56:09
    Temat: Re: UWAGA na minę!!! KLE 500 z Kolbuszowej !!!
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    marider pisze:
    > Tja, a widziales kiedy zaslepione otwory w glowce ramy bo tak ja
    > naciagali prostujac po dzwonie? To sie nazywa "polska rzeba" a o taka
    > czy podobna mine w tym kraju bardzo latwo, heh.

    Z tych samych klimatów. Jak trzeba pokrzywić przód moto, żeby obudowę w
    której są kontrolki spasować z 2cm przesunięciem od prawidłowego miejsca
    montażu? Ostatnio oglądałem kilka CBF500 i 2 na 6 miały tak właśnie
    "zamontowaną" tą część. Wszystkie oczywiście "ideał".

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 32. Data: 2010-04-20 21:15:39
    Od: n...@s...com

    On Sun, 18 Apr 2010 14:28:28 +0200, "Grzybol"
    <A...@w...pl> wrote:

    >Sprawa nr 1: pisałem już o rzucaniu okiem przez obcych ludzi - wyszło Ci to
    >spalonym paliwem...

    a to ktos go ogladal wczesniej i napisal 'jedz bo warto' ?

    > To sprzęt do lekkiego offroadu,

    nie, to szosowka na gorsze drogi

    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 33. Data: 2010-04-21 14:20:42
    Od: "Grzybol" <A...@w...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > a to ktos go ogladal wczesniej i napisal 'jedz bo warto' ?

    "...Znajomy, znajomego miał go wcześniej obejrzeć, ale nie wiem jak to
    zrobił, bo chyba tylko rzucił okiem,..."

    > nie, to szosowka na gorsze drogi

    No. Nie znam się na tym. Dzięki Miszczu:-)

    --
    Grzybol

  • 34. Data: 2010-04-21 22:07:02
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości

    > Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > "...Znajomy, znajomego miał go wcześniej obejrzeć, ale nie wiem jak
    > zrobił, bo chyba tylko rzucił okiem,..."

    A poza tym oglądał go jeszcze nie ten człowiek, który został o to
    poproszony.
    Więc IMHO trochę sobie Falco sam zasłużył. Na wycieczkę motocyklową,
    było nie było.

    --
    Jasio
    vx etz