  • 21. Data: 2012-04-27 22:28:58
    Temat: Re: UWAGA PIRAT
    Od: Buba <b...@b...ca>

    W dniu 2012-04-27 07:49, Artur Maśląg pisze:

    > Co nareszcie? Zorientowani doskonale wiedzą kto to :)

    Ale coś mało tych //zorientowanych// ;)

    --
    Buba

  • 22. Data: 2012-04-27 22:54:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-27 22:28, Buba pisze:

    > Ale coś mało tych //zorientowanych// ;)

    A czego innego się spodziewałeś?

  • 23. Data: 2012-04-27 23:12:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

  • 24. Data: 2012-04-28 14:29:21
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 26 Apr 2012 20:07:08 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Samochód mogli sobie trzepać do bólu, nic by nie znaleźli.

    Zadziwia mnie Twoja wiara w takie rzeczy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2012-04-28 14:33:28
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 26 Apr 2012 19:46:55 +0200, z <z...@g...pl> wrote:

    >Trzeba mieć chociaż odrobinę godności.
    >"- Przekroczyłem to przekroczyłem wiedziałem co robię nie jestem idiotą.
    >Nie robisz mi gościu łaski. Pół roku pracuję na podatki i twoją pensję.
    >Rusz tyłek, wyleź z krzaków i przejedź się ze dwa razy wkoło osiedla
    >przynajmniej na postrach szczeniakom.
    >- Ale to komendant mi kazał tu suszyć bo jeszcze znaków budowlańcy nie
    >poprawili. Ja nic nie mogę.
    >- Tym gorzej dla komendanta"

    Ja miałem ostatnio podobną rozmowę w drogówką. W rezultacie się
    dowiedziałem, że komendant _kazał_ im wystawiać jak najwięcej mandatów
    za przekroczenie prędkości. A że akurat to było na DK1 to mają spore
    pole do popisu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2012-04-28 18:29:39
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-26 14:38:53 +0200, anacron <a...@a...pl> said:

    > W sumie mało TV oglądam, a takie program jak UWAGA PIRAT widzę
    > sporadycznie. Zastanawiam się jednak, skąd taka popularność tego
    > programu?

    OK.
    Skąd czerpiesz wieszę o popularności programu?

    > Piratów drogowych tam jak na lekarstwo, a i komentarze
    > niestety tendencyjne (kto te teksty pisze?).

    Gimnazjalista - to jego druga praca po pisaniu tekstów do Gazeta.pl,
    Onet.pl czy innego, przepraszam za wyrażenie, portalu.

    > Mało tego widać, jak
    > policja zatrzymuje inne pojazdy w miejscach, w których stawać nie można,

    Nie znasz przepisów, prawda?

    > widać jak wyprzedza z prawej w zabudowanym,

    Z pewnością nie znasz.

    > Więc
    > skąd taka popularność tak tendencyjnego programu?

    No właśnie, skąd ta informacja?

    --
    Bydlę

  • 27. Data: 2012-05-01 21:06:42
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-28 14:29, jerzu pisze:

    > Zadziwia mnie Twoja wiara w takie rzeczy.

    w ciągu ubiegłego roku 3 razy próbowali coś znaleźć. Ostatnio po tym,
    jak powiedziałem przy policjancie do kolegi "...widzisz Michał, jakby
    się człowiek fizyki uczył w gimnazjum to by w drogówce nie
    pracował...". Policjant poczuł się urażony i postanowił coś jednak
    znaleźć. Nawet po raz pierwszy w życiu poziom hałasu miałem sprawdzany.
    No i nie znalazł, a później sprawę w sądzie za rzekome przekroczenie
    prędkości też wygrałem, bo policjant nie przeczytał jednak instrukcji na
    którą się powoływałem i własnymi zeznaniami strzelił sobie sam w kolano,
    do tego stopnia, że bez eksperymentu procesowego się obeszło.

  • 28. Data: 2012-05-01 21:13:39
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-28 18:29, Bydlę pisze:

    > Nie znasz przepisów, prawda?

    No to powiedz mi od kiedy policja może zatrzymywać się na obszarze
    wyłączonym z ruchu (popularnie zwanym azylem) lub zatoczce autobusowej
    bez włączonych niebieskich świateł błyskowych (popularnie zwanych
    kogutami/bombami)?

    > Z pewnością nie znasz.

    Oświeć mnie mistrzu... Konkretnym cytatem z przepisów nie pogardzę.

  • 29. Data: 2012-05-01 21:27:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 01 May 2012 21:13:39 +0200, anacron napisał(a):

> [...]
    > wyłączonym z ruchu (popularnie zwanym azylem) lub zatoczce autobusowej
    > bez włączonych niebieskich świateł błyskowych (popularnie zwanych

    Odkad sa we dwoch lub maja radio, a kto wie - moze to nawet nie sa warunki
    konieczne :-)

    J.

  • 30. Data: 2012-05-02 08:59:00
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 01 May 2012 21:13:39 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

> [...]
    >wyłączonym z ruchu (popularnie zwanym azylem) lub zatoczce autobusowej
    >bez włączonych niebieskich świateł błyskowych (popularnie zwanych

    Od zawsze.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280