  • 171. Data: 2014-07-28 20:41:53
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Jul 2014 12:33:53 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > Od początku tlumaczę Ci, że cieszysz się jak głupi do sera.

    a co nie mogę? Uraża to Twoje uczucia religijne? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 172. Data: 2014-07-28 20:54:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 12:40:42 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Przegranie zdjęć i filmów z iPhone to naprawdę żaden problem.
    > Ile razy to trzeba tu powtarzać?

    No tak, ale ja mam do przegrania 10GB mp3 :-)

    J.

  • 173. Data: 2014-07-29 00:04:46
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 21.07.2014 o 16:13, Pszemol pisze:
    > Ciekawa apka pod iOS do sciagniecia dzis za friko dzieki AppGratis:
    >
    > https://itunes.apple.com/us/app/usb-disk/id370531520
    ?mt=8

    Ustaliliśmy, że funkcjonalność ta potrzebna jest każdemu, kto miał
    wcześniej inny telefon i potrzebuje wgrać dane (ale nie kontakty - bo to
    inna sprawa). Więc nie jest to nisza.

    Ale czy każdy użytkownik ajfona potrzebuje esemesa? A czy każdy będzie
    dzwonił? No nie każdy. Safari nie każdy potrzebuje.
    Ajfon powinien zatem przychodzić tylko z applestore, z którego każdy se
    dociągnie potrzebne aplikacje (płatne): jak chce dzwonić, robić zdjęcia,
    filmy, przeglądać net.

  • 174. Data: 2014-07-29 00:07:38
    Od: HIKI <h...@g...pl>

    W dniu 29.07.2014 00:04, Smok Eustachy pisze:
> [...]
    > Ajfon powinien zatem przychodzić tylko z applestore, z którego każdy se
    > dociągnie potrzebne aplikacje (płatne): jak chce dzwonić, robić zdjęcia,

    Zaiste, innowacyjne podejscie. Tak!

    Natomiast co do Androida, to proponuje inaczej. Owszem, ikonka sklpeu -
    tak. Ale domyslnie w systemie powinny byc zainstalowane wszystkie
    aplikacje. Odinstalowanie - płatne.

    --

    Fug the Sigstem!

  • 175. Data: 2014-07-29 00:37:18
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 29.07.2014 o 00:07, HIKI pisze:
    /..../

    > Natomiast co do Androida, to proponuje inaczej. Owszem, ikonka sklpeu -
    > tak. Ale domyslnie w systemie powinny byc zainstalowane wszystkie
    > aplikacje. Odinstalowanie - płatne.

    Jak taką pamięć zorganizujesz....

  • 176. Data: 2014-07-29 18:56:58
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No tak, ale ja mam do przegrania 10GB mp3 :-)

    No i w czym problem?

  • 177. Data: 2014-07-29 19:05:27
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-07-28 19:51, rs wrote:

    > to jest ten właśnie problem, którego, ty jak jeszcze paru innych w tym
    > wątku nie jesteś w stanie ogarnąć. najwyraźniej, taka dystrybucja
    > rozrywki nie jest dla ciebie. jest wolność wyboru, a właściwie
    > konieczność jego dokonywania. nie podoba się, nie czujesz się
    > komfortowo, to się wypisz, nie używaj danego produktu. o co chodzi?

    nie mam cisnienia - dyskutujac wyrazilem swoja opinie nt jedynie
    slusznej drogi - streamingu muzyki, ktora Przemol pokazal, ze obecnie
    wchodzi w stan 'trendy'.

    > naprawdę masz takie ciśnienie, żeby wyrazić swoją negatywną opinię? to
    > oczywiście dziś bardzo modna postawa, szczególnie jak udowodniłeś tym
    > postem, niewiele wiesz, w sprawie w której się wypowiadasz, ale ty
    > podobno jesteś przeciwnikiem mód wszelakich. <rs>

    swoja wypowiedzia udowodniles, ze nie masz swojego wlasnego zdania i
    podazasz za stadem jak bydło (za przeproszeniem).

  • 178. Data: 2014-07-29 19:11:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lr65hh$q0b$5@dont-email.me...

    > a co nie mogę? Uraża to Twoje uczucia religijne? :)

    Jakie uczucia?? Znowu Ci się coś pomyliło?

  • 179. Data: 2014-07-29 19:12:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Smok Eustachy" <s...@w...pl> wrote in message
    > W dniu 28.07.2014 o 19:35, Pszemol pisze:
    > /.../

    > Tyle zajęło po spakowaniu

    Na przypadkowym dysku na przypadkowym pececie?
    Czy się pogubiłeś o czym gadamy?

  • 180. Data: 2014-07-29 19:13:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > W dniu 28.07.2014 o 19:38, Pszemol pisze:
    > /.../

    > A po co?

    Bo jak coś jest popsute to warto to naprawić i korzystać.
    Twój AppStore nie działa i to Cię najwyraźniej ogranicza...