  • 11. Data: 2015-12-31 18:18:56
    Temat: Re: UPS Sinus, zasada działania z transformatorem 50Hz
    Od: Dominik Morawiec <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 grudnia 2015 15:51:27 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    > baterie, bo tylko przez nia moze przeplynac.
    > Taka niemal normalna przetwornica boost.
    > Drugiego tranzystora bym nie otwieral, bo i po co.
    >
    > Ale czy im to zadziala ? Mam watpliwosci, co do pracy inwertorowej
    > tez. Wolalbym chyba dolozyc dodatkowy dlawik, zeby mi sie w.cz nie
    > pałętało po transformatorze.
    >
    > No ale oscylogramy pokazali, to moze i dziala ... ktos z kolegow tak
    > probowal ? Bedzie na wtornej stronie sinusoida 50Hz, czy raczej
    > te 6-20kHz ?
    > A przy ladowaniu - bedzie dzialalo jak zalozyli, czy pierwotna strona

    "Seria DUO wyposażona jest w system Clear Digital Sinus (CDS), który generuje czysty
    sinus napięcia na pracy bateryjnej oraz system Cool Battery Charging (CBC)." :)

    Muszę się zastanowić nad tym jak jest tutaj ładowanie akumulatora wykonane :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

  • 12. Data: 2015-12-31 19:23:16
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-12-31 o 15:51, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > No ale oscylogramy pokazali, to moze i dziala ... ktos z kolegow tak
    > probowal ? Bedzie na wtornej stronie sinusoida 50Hz, czy raczej
    Jarku działa :) wszystkie APC Smarty tak działają, na oscyloskopie na
    wtórnym jest ładny sinus 50hz z małymi ząbeczkami od pwm-a.

    > A przy ladowaniu - bedzie dzialalo jak zalozyli, czy pierwotna strona
    > trafo stlumi duzo ?

    Będzie, tak ładują, ja mam podłączone duże aku i bez trudu daje radę.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 13. Data: 2016-01-02 03:15:52
    Od: Dominik Morawiec <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 grudnia 2015 19:23:22 UTC+1 użytkownik janusz_k napisał:

> [...]
    > wtórnym jest ładny sinus 50hz z małymi ząbeczkami od pwm-a.

    > Będzie, tak ładują, ja mam podłączone duże aku i bez trudu daje radę.

    Niestety, w moim przypadku ładuje ograniczonym prądem do około 500mA. Ciekaw jestem w
    jaki sposób ograniczono prąd ładowania. Nie rozumiem do końca jaki wpływ ma
    kluczowanie Low Side Mosfetów przy ładowaniu. Ktoś coś na ten temat? :)