    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: UPC cyfrowe - jak to jest podlączone?
    Date: Mon, 7 Sep 2009 21:43:46 +0000 (UTC)

    Witam,

    Noszę się z zamiarem zamówienia "cyfrowego" upc - obecnie mam tylko
    analogowe... Problem w tym, że u mnie kabel ze słupa wchodzi do domu, na
    strychu jest rozdzielany trójnikiem - do piwnicy schodzi jeden koncentryk
    gdzie jest modem (i z niego już internet i telefon swoimi kabelkami po
    domu), a drugi koncentryk schodzi do "centralki" z której jest rozprowadzany
    sygnał tv po domu.

    Czy dekoder "cyfrowego" upc wymaga jakiegoś specjalnego podłączenia do
    modemu, czy też zadowoli się samym koncentrykiem (od miejsca gdzie
    koncentryk jest rozdzielony do mojego tv jest jakieś 30-50m kabla)?

    Tak, te same pytania zadam na infolinii UPC, ale podejrzewam że tu jest
    więcej kompetentnych osób ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944