  • Data: 2009-09-08 18:22:52
    Temat: Re: UPC cyfrowe - jak to jest podlączone?
    Od: Mark <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 7 Sep 2009 21:43:46 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Noszę się z zamiarem zamówienia "cyfrowego" upc - obecnie mam tylko
    > analogowe... Problem w tym, że u mnie kabel ze słupa wchodzi do domu, na
    > strychu jest rozdzielany trójnikiem - do piwnicy schodzi jeden koncentryk
    > gdzie jest modem (i z niego już internet i telefon swoimi kabelkami po
    > domu), a drugi koncentryk schodzi do "centralki" z której jest rozprowadzany
    > sygnał tv po domu.
    >
    > Czy dekoder "cyfrowego" upc wymaga jakiegoś specjalnego podłączenia do
    > modemu, czy też zadowoli się samym koncentrykiem (od miejsca gdzie
> [...]

    Zadowoli sie koncentrykiem, o ile masz dobrej jakosci.
    U mnie - jako ze mam ze dwa przedluzenia, i rozdzielenia - instalator
    dodatkowo sprawdzil polaczenia, wymienil trojniki na lepsze, zarobil
    koncowki od nowa, i *zmierzyl* na swoim laptopie sile sygnalu czy
    wystarczajaca na koncu - bo dekoder ma jednak swoje wymagania, zwlaszcza jak
    masz rozdzielane, przedluzane itp.
    Tak ze dobrze radze - jak bedzie instalator u Ciebie to niech wszystko
    posprawdza i nie daj sie zbyc - to jego obowiazek.Jak trzeba cos wymienic ma
    to zrobic, i tyle.

    --
    Mark