  • 1. Data: 2014-07-01 00:59:53
    Temat: UNI/O vs 1wire ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Czy protokół UNI/O Microchipa ma się jakoś do 1wire ?

    A jeśli nie - jest jakiś może dynks, coby się prosto to tego UNI/O
    podpiąć, bez konieczności siedzenia dniami nad tym ?

    Potrzebuję w celach eksperymentalnych odczytać sobie pamięć 11LC010-I/SN
    Microchipa, do komputera PC.

  • 2. Data: 2014-07-01 01:12:46
    Temat: Re: UNI/O vs 1wire ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    no to już doczytałem, że to nie to samo...

    Ale w takim razie - jak tu prosto odczytać taką pamięć ? Znaczy po
    prostu zrzucić zawartość do pliku ?

    Oczywiście wiem - można podłączyć MCU, napisać protokół, itp...
    Ale może coś szybciej można ?