  • 1. Data: 2008-04-23 18:27:55
    Temat: UKE - plan działania w sytuacji szczególnych zagrożeń
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    hej,

    na ISP-Tech nikt mi nie odpowiedział, może tu ktoś będzie wiedział..

    robił ktoś z Was coś takiego jak plan działania w sytuacji szczególnych
    zagrożeń ?
    Spadło na mnie te średnio fascynujące zadanie...
    Mniej więcej wiem o co chodzi, ale Pan w uke wymienił mi kilka ustaw itd
    i musiał bym z tego spłodzić jakiś zrozumiały dokument..
    .. i tego się troche boje że nie wyjdzie.

    Jakby ktoś z Was coś takiego robił, i mógłby mi podrzucić
    jako "template" to jakoś już mi dalej poleci ;-)

    Marcin

  • 2. Data: 2008-04-23 18:42:50
    Od: K <...@...c>

    Marcin Kuczera pisze:
> [...]
    >
    > Jakby ktoś z Was coś takiego robił, i mógłby mi podrzucić
    > jako "template" to jakoś już mi dalej poleci ;-)

    przylaczam sie do prosby

  • 3. Data: 2008-04-23 20:37:37
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Wed, 23 Apr 2008 20:27:55 +0200, Marcin Kuczera napisał:
> [...]
    >
    > Jakby ktoś z Was coś takiego robił, i mógłby mi podrzucić
    > jako "template" to jakoś już mi dalej poleci ;-)

    Do mnie pewnego dnia zadzwonił Pan z firmy ,,konsaltingowej'' z DC, i
    zaproponował stworzenie takiego dokumentu za 5kpln.

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 4. Data: 2008-04-23 21:26:32
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Do mnie pewnego dnia zadzwonił Pan z firmy ,,konsaltingowej'' z DC, i
    > zaproponował stworzenie takiego dokumentu za 5kpln.

    rozumiem że mu podziękowałeś ;)
    zrobiłeś sam czy nadal kombinujesz ? albo może da się to jakoś odłożyć w
    czasie ?

    Marcin

  • 5. Data: 2008-04-25 13:34:06
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jakby ktoś z Was coś takiego robił, i mógłby mi podrzucić
    > jako "template" to jakoś już mi dalej poleci ;-)

    Robilem kiedys cos takiego, niestety nie moge znalezc dokumentu :(
    Pamietam tylko ze pisalem tam takie bzdury, ze sie potem pol firmy
    z tego smialo przez pare dni :)))

  • 6. Data: 2008-04-26 16:24:43
    Od: Arkadiusz Patyk <a...@a...eu.org>

    On Wed, 23 Apr 2008 23:26:32 +0200, "Marcin Kuczera"
    <m...@l...usun-to.pl> wrote:

    >rozumiem że mu podziękowałeś ;)
    >zrobiłeś sam czy nadal kombinujesz ? albo może da się to jakoś odłożyć w
    >czasie ?

    opracowanie takiego planu z prawdziwego zdarzenia to koszt duużo
    większy niż te symboliczne 5k ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Arkadiusz Patyk [areq<>pld-linux:org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
    [IRC:areq GG:1383 jid:arek<>patyk:net]

  • 7. Data: 2008-04-27 10:09:46
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Arkadiusz Patyk" <a...@a...eu.org> napisał w wiadomości

    > opracowanie takiego planu z prawdziwego zdarzenia to koszt duużo
    > większy niż te symboliczne 5k ;)

    A skad masz taka wiedze ?
    Ja o ile wiem to zalezy to glownie od rozmiaru firmy (operatora).

  • 8. Data: 2008-04-28 14:47:48
    Od: Wojciech Ścigała <u...@s...wojtus.net>

    Użytkownik Radosław HORODNICZY napisał:

    > Robilem kiedys cos takiego, niestety nie moge znalezc dokumentu :(
    W sytuacji szczególnego zagrożenia na pewno się znajdzie ;)

    --
    Wojtuś.net