  • 1. Data: 2011-07-30 10:18:07
    Temat: Tworzenie stron dynamicznych
    Od: "Romek" <r...@w...pl>

    Witam

    Chciałbym zapytać osób które są w temacie, jak wygląda tworzenie stron
    dynamicznych (zawierających kod php, obsługę formularzy) przy użyciu gotowych
    narzędzi takich jak wordpress czy artisteer.

    Cholernie trudno mi się przestawić z tworzenia stron przy pomocy "notatnika" na
    gotowe narzędzia

    Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki.

    Pozdrawiam

    Romek

  • 2. Data: 2011-07-30 16:19:50
    Temat: Re: Tworzenie stron dynamicznych
    Od: "|<onrad" <k...@g...pl>

    On Sat, 30 Jul 2011 12:18:07 +0200, Romek wrote:

    > przy użyciu
    > gotowych narzędzi takich jak wordpress czy artisteer.

    arister to tylko generator skorek do wordpressa. i odradzam go bo wiecej
    z nim problemow niz pozytku

    > Cholernie trudno mi się przestawić z tworzenia stron przy pomocy
    > "notatnika" na gotowe narzędzia

    nawet z wordpressem bez pisania kodu najczesciej sie nie obejdzie (chyba
    ze wystarczy czy ci jakas standardowa skorka). wordpress jednak skraca
    czas wytworzenia calej strony. nie martwisz sie juz o logowania, panel
    dodawani tresci, mozliwosc ich komentowania itp...

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk