  • Data: 2020-11-09 00:54:45
    Temat: Tworzenie modyfikowalnych startowych usb (persistent live)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-11-08, Krystek <s...@k...art.pl> wrote:
> [...]
    [..]
    > W ogóle to korzystam z fajnego rozwiązania do bootowania obrazów. Nazywa
    > się Ventoy - <https://www.ventoy.net/en/index.html>

    Używam 'persisent live' na wielu maszynach i zauważyłem, że jest bardzo
    kapryśnie. Przykładowo, linuksowy mkusb ostatnio został mi
    spektakularnie olany przez HP ELite 8000.
    Na wielu maszynach, po przejściu menu gruba zawiesza się na "splash'u" i
    tyle z butowania. Ale też na wielu działa ok.

    Rufus jest polecaną klasyką, ale też ostatnio nie mogłem nawet nim
    utworzyć takiego usb bo się zwiesił na pobieraniu z sieci jakiegoś
    ekstra pakietu.

    O tym Ventoyu nawet nie słyszałem, zerknę.

    Jakieś inne rozwiązania poparte pozytywnymi doświadczeniami na róznych
    maszynach?

    --
    Marcin