  • Data: 2009-09-02 14:11:33
    Temat: "Twoje zlecenie jest przetwarzane" bez końca
    Od: "Darkac" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzisiaj kilkakrotnie próbowałem kodami typu: *...# aktywować usługę lub
    dowiedzieć się o istnieniu aktywnych.
    Po naciśnięciu zielonej słuchawki na moment pokazuje się przesuwający pasek
    i napis: "Wysyłanie polecenia" a potem sam napis: "Twoje zlecenie jest
    przetwarzane".
    Przetwarzanie trwa bez końca i nie ma żadnego skutku, oprócz reakcji na
    klawisz "wyjdź". Usługa nie jest aktywowana, nie otrzymuję żadnych
    wiadomości zwrotnych.
    Próbowałem kilkakrotnie, resetowałem telefon, wyjmowałem baterię. Ciągle to
    samo.
    Co się dzieje?
    Telefon Nokia E75

    Darkac