  • 21. Data: 2018-02-05 16:43:29
    Temat: Re: Trzymanie dłoni na dźwigni zmiany biegów uszkodzi ją?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Gdzie tak tanio synchronizatory wymieniaja?

  • 22. Data: 2018-02-05 19:16:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Moze amerykanska. Tam ciagle "tato zmienial olej co 3 tys mil i 300 tys
    > mil przejechal"

    Czym on te 300 mil przejechał? Bo napewno nie Fordem... he he.

  • 23. Data: 2018-02-05 23:33:49
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 03.02.2018 o 20:52, Marek S pisze:
    > To u mnie będzie pewnie jakaś masakra bo 4WD.

    Jeżeli silnik jest zamontowany poprzecznie, czyli podstawowy napęd
    przedni, a tylny dołączany, to skrzynia nadal będzie daleko od drążka.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 24. Data: 2018-02-06 02:10:43
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-02-05 o 23:33, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > Jeżeli silnik jest zamontowany poprzecznie, czyli podstawowy napęd
    > przedni, a tylny dołączany, to skrzynia nadal będzie daleko od
    > drążka.

    Silnik nie jest poprzecznie. Główna moc idzie na tył. W ogóle ta
    konstrukcja jest zagmatwana, bo patrząc od spodu są jakby dwie skrzynie
    obok siebie i dwa wały. Krótki wał napędza przód i wychodzi z mniejszej
    "puszki". Drugi wał, długi i ułożony centralnie - zasila most tylny.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 25. Data: 2018-02-06 02:19:03
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-02-05 o 15:46, Q,E,D. pisze:

    > Uszkodzisz synchronizatory, naprawa za parę dych.

    Domyślam się, że o ręczną skrzynię chodzi?
    A cena wydaje mi się mocno zaniżona jak na demontaż, naprawę, montaż
    skrzyni.
    Kiedyś za naprawę swojego automatu (zniszczone tarczki 12 szt w jednej z
    3 sekcji) zapłaciłem 5000zł. Zakładając, że 75% to części, to na samą
    robociznę dałem 1250zł, co jest dużo więcej niż cena jaką podajesz :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek