  • 31. Data: 2012-04-08 01:52:54
    Temat: Re: Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieńskiej z Al. Odzyskania Niepodległości
    Od: Buba <b...@b...ca>

    W dniu 2012-04-04 08:36, Cavallino pisze:

    > Emil-tv to Twoja strona?

    Ja pierdzielę, naprawdę nie poznajesz tego gościa? Taka barwna postać
    była.... a teraz zmiana nicka i klejenie przysłowiowego głupa...

    :D

    --
    Buba

  • 32. Data: 2012-04-08 10:32:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Buba" <b...@b...ca> napisał w wiadomości grup

    > Ja pierdzielę, naprawdę nie poznajesz tego gościa? Taka barwna postać
    > była.... a teraz zmiana nicka i klejenie przysłowiowego głupa...

    Pewnie mówisz o Motylińskim?
    Skąd podejrzenia, że to ta sama osoba?
    Oprócz samochodu, ale to chyba trochę za mało....
    Gada jednak zupełnie inaczej.

  • 33. Data: 2012-04-10 14:31:11
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 06 Apr 2012 01:37:42 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >"Rzeczowy" znaczy "ten konkretny" (również) Słownik wyrazów
    >bliskoznacznych się kłania panie polonisto.

    I polonista się zaciął, nie pierwszy raz zresztą.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 34. Data: 2012-04-10 14:34:19
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 8 Apr 2012 10:32:24 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Pewnie mówisz o Motylińskim?
    >Skąd podejrzenia, że to ta sama osoba?

    Dziwna zbierzność: Ceed i ten sam provider.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 35. Data: 2012-04-10 14:38:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzu,

    > I polonista się zaciął, nie pierwszy raz zresztą.

    Nie mam pojęcia, jakiego słownika użył anacron ale ja w swoich nie
    znajduję znaczenia pasującego do tego kontekstu i nadal się upieram,
    ze powinno byc "rzeczony" a nie "rzeczowy".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 36. Data: 2012-04-10 14:50:28
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 10 Apr 2012 14:38:54 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Nie mam pojęcia, jakiego słownika użył anacron ale ja w swoich nie
    >znajduję znaczenia pasującego do tego kontekstu i nadal się upieram,
    >ze powinno byc "rzeczony" a nie "rzeczowy".

    Chociażby "Mały słownik języka polskiego" PWN z 1968 roku (nie liczy
    się? bo z poprzedniego ustroju?). Ba, tam nie ma nawet przymiotnika
    "rzeczony".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 37. Data: 2012-04-10 15:15:36
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 10.04.2012 jerzu <t...@i...pl> napisał/a:

    > Chociażby "Mały słownik języka polskiego" PWN z 1968 roku (nie liczy
    > się? bo z poprzedniego ustroju?). Ba, tam nie ma nawet przymiotnika
    > "rzeczony".

    http://sjp.pwn.pl/ jest "nieco" aktualniejszy.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

    PS: też uważam, że powinno być "rzeczony"

  • 38. Data: 2012-04-10 15:58:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzu,

    > Chociażby "Mały słownik języka polskiego" PWN z 1968 roku (nie liczy
    > się? bo z poprzedniego ustroju?). Ba, tam nie ma nawet przymiotnika
    > "rzeczony".

    Żyjemy w XXI wieku...
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=rzeczony
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=rzeczowy

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 39. Data: 2012-04-10 17:41:13
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-10 14:34, jerzu pisze:

    > Dziwna zbierzność: Ceed i ten sam provider.

    Ty sam jesteś zbieŻność :P

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi