  • 1. Data: 2009-07-21 14:21:46
    Temat: Tryb IE6 - IE Tester
    Od: fv <f...@c...com>

    Chodzi o IE Tester:
    http://www.my-debugbar.com/wiki/IETester/HomePage

    Jak oceniacie odzwierciedlenie renderowania i javascriptu jeśli chodzi o IE 6 w IE
    Testerze?

    Podjąłem decyzję o instalacji IE 8 a na jednej zostawiłem IE Testera. Podniósł się
    wrzask, że nie
    będzie tak dokładnie dawało się testować jak z natywnej instalacji IE 6.

    Ja się nie zgadzam z tą tezą. Co więcej, skoro IE 6 umiera(*), to wolę jednak mieć IE
    7 i IE 8 do
    pełnej dyspozycji a IE 6 nieco "emulowany".

    Jak oceniacie moją decyzję? Czy z punktu widzenia polskiego rynku, była słuszna?

    (*) chodzi o decyzję Youtube żeby IE 6 nie wspierać
    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 2. Data: 2009-07-21 18:42:35
    Temat: Re: Tryb IE6 - IE Tester
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    fv pisze:
> [...]
    > pełnej dyspozycji a IE 6 nieco "emulowany".
    >
    > Jak oceniacie moją decyzję? Czy z punktu widzenia polskiego rynku, była słuszna?

    IE6 ma niewiele mniej niż IE7
    (http://ranking.pl/pl/ranking/web-browsers.html) także MZ lepszym
    rozwiązaniem jest posiadanie 6 w wersji "normalnej" (ewentualnie
    wirtualna maszyna lub wersja z xenode). Tym bardziej że 8 to już jest
    zgodna_ze_standardami_na_słowo_harcerza i np. mi póki co sprawia
    znacznie mniej problemów niż 6.
    Na szybką wymianę 6 na 8 bym nie liczył, 7 dogonienie 6 zajęło 121
    tygodni, czyli więcej niż Firefoksowi 2 i 3 razem.

    > (*) chodzi o decyzję Youtube żeby IE 6 nie wspierać

    Ciekawe czy jakiś IE6user zauważy, że coś ma z youtubem nie tak.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 3. Data: 2009-07-22 03:36:23
    Od: Exe Very Cute <k...@p...Xonet.pl>

    fv pisze:

    > Jak oceniacie moją decyzję? Czy z punktu widzenia polskiego rynku, była słuszna?

    Jak najbardziej. Im szybciej przestaniemy wspierać IE6, tym szybciej
    ludzie zaczną instalować IE8. Piratami się nie przejmuj, spora ich grupa
    to dzieciaki lub ludzie którzy na tyle wiedzą o necie że nie mają IE6.
    Korporacyjnymi się nie przejmuj, jak pani Basi źle zaczną się wyświetlać
    strony to zacznie krzyczeć na swój dział IT a nie na Ciebie ;-]
    Pozatym w tym przypadku nie ma co pacjenta sztucznie podtrzymywać przy
    życiu.

    Pozdr
    Exe Very Cute

  • 4. Data: 2009-07-22 07:38:28
    Od: fv <f...@c...com>

    Paweł Piskorz wrote:

> [...]
    > (http://ranking.pl/pl/ranking/web-browsers.html) także MZ lepszym
    > rozwiązaniem jest posiadanie 6 w wersji "normalnej" (ewentualnie

    Kłopot polega na tym, że ci którzy IE 8 mają to posiadacze najnowszych maszyn w
    korporacji. Czyli
    głównie dyrekcja. Dyrekcja wydaje pieniądze i ocenia efekty wykonanej pracy. Podobnie
    jest z
    zupełnie marginalną Operą czy Safari, które jednak mogą być zainstalowane np. na
    Macu.

    > Tym bardziej że 8 to już jest
    > zgodna_ze_standardami_na_słowo_harcerza i np. mi póki co sprawia
    > znacznie mniej problemów niż 6.

    Szczerze mówiąc, to mnie też sprawia mniej problemów ;P

    > Na szybką wymianę 6 na 8 bym nie liczył, 7 dogonienie 6 zajęło 121
    > tygodni, czyli więcej niż Firefoksowi 2 i 3 razem.
    > Ciekawe czy jakiś IE6user zauważy, że coś ma z youtubem nie tak.

    Google wygląda na zdeterminowane przy promocji Chrome. Myślę, że po prostu zablokują
    możliwość
    oglądania filmów w IE6. Takiego sygnału nie da się zlekceważyć.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 5. Data: 2009-07-22 09:26:58
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    fv pisze:
    > Google wygląda na zdeterminowane przy promocji Chrome. Myślę, że po prostu
    zablokują możliwość
    > oglądania filmów w IE6.

    To raczej przegięcie by było i chyba się nie odważą :)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 6. Data: 2009-07-22 10:19:30
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    fv pisze:
    > Jak oceniacie moją decyzję? Czy z punktu widzenia polskiego rynku, była słuszna?

    A propos testowania, to ja używam czegoś takiego:
    http://www.xenocode.com/browsers/

    --
    Peter