  • 1. Data: 2013-10-02 13:38:36
    Temat: [Android] Szyfrowanie Kart pamięci
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Polecicie mi jakąś appkę do zaszyfrowania karty pamięci?

    Na samym urządzeniu mam wzór - co do podstawowego zabezpieczenia w
    przypadku kradzieży wystarczy w zupełnoości, niestety karta pamięci
    ciągle jest "otwarta".

    Ideałem byłoby, gdyby całą karta była zaszyfrowana i telefon
    odszyfrowywałby ją jeden raz po włączeniu urządzenia a potem byłaby dla
    smatphona dostępna a po wyjęciu z urządzenia zaszyfrowana.

    Warunkiem koniecznym jednak jest by w razie uszkodzenia telefonu, można
    było włożyć sd do czytnika i jakimś programem odszyfrować na pc.

    Ewentualnie polećcie chociaż jakąś appkę, któa zaszyfruje mi galerię,
    folder z muzą i folder z zarejestrowanymi trasami (dailyroads), ale z
    założeniem, że da się te foldery potem odszyfrować na pc ORAZ że do tych
    folderów będą miały dostęp inne appki (bittorrentsync i box.com -
    synchronizacje z pc i chmurą)

    możecie coś polecić?

  • 2. Data: 2013-10-02 22:11:33
    Temat: Re: [Android] Szyfrowanie Kart pamięci
    Od: Krzysiek <s...@h...pl>

    W dniu 2013-10-02 13:38, PlaMa pisze:
> [...]
    > założeniem, że da się te foldery potem odszyfrować na pc ORAZ że do tych
    > folderów będą miały dostęp inne appki (bittorrentsync i box.com -

    Może utworzenie zaszyfrowanego kontenera? Korzystam z tego do zgrywania
    do niego rozmów. LUKS Manager na Andka, na PC podmontować można
    aplikacją FreeOTFE.