  • 1. Data: 2012-04-30 18:36:43
    Temat: Troche z Kawasaki, troche z kombajnu
    Od: amos <g...@g...com>

    jak to sie maszyny buduje na wschodzie. Znajdzie sie kawalek IZa,
    Opla, CeZety i pare innych gratow.

    AZ powinien sie ucieszyc, amortyzatory z KHI, tlumik o ile dobrze
    zrozumialem tez :)))

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=nOZTUnZO3F4#!

    Rozczulajace...
    --
    zdrowka
    amos

  • 2. Data: 2012-04-30 18:45:18
    Temat: Re: Troche z Kawasaki, troche z kombajnu
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 30.04.2012 18:36, amos pisze:
    > jak to sie maszyny buduje na wschodzie. Znajdzie sie kawalek IZa,
    > Opla, CeZety i pare innych gratow.
    >
    > AZ powinien sie ucieszyc, amortyzatory z KHI, tlumik o ile dobrze
    > zrozumialem tez :)))

    tłumik to z gasnicy jest :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 3. Data: 2012-04-30 18:48:28
    Od: amos <g...@g...com>

    On 30 Kwi, 18:45, Arni <a...@n...spam.pl> wrote:

    > tłumik to z gasnicy jest :)

    tak cos podejrzewalem, ze sciemniaja. Od KHI bylby zielony!

    --
    amos

  • 4. Data: 2012-04-30 23:32:56
    Od: "MichalS" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych

    > jak to sie maszyny buduje na wschodzie.

    Raczej na poludniu, bo to w Bulgarii jest.

    Pozdrawiam, MichalS.

  • 5. Data: 2012-05-01 09:22:18
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-04-30 18:36, amos pisze:
> [...]
    > Opla, CeZety i pare innych gratow.
    >
    > AZ powinien sie ucieszyc, amortyzatory z KHI, tlumik o ile dobrze

    Za krótko żyjesz,takie budowało się i u nas,zastanawiałem się gdzie tam
    Iża wypatrzyłeś,oprócz zbiornika za dużo nie ma.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2012-05-01 10:03:32
    Od: amos <g...@g...com>

    On 1 Maj, 09:22, Monster <a...@o...pl> wrote:
    > Za krótko żyjesz,takie budowało się i u nas,

    Tez zauwazyles to, ze zyja tam jakby inna epoka byla? Teraz chyba
    jednak maja latwiej, duzo latwiej o czesci.

    > zastanawiałem się gdzie tam
    > Iża wypatrzyłeś,oprócz zbiornika za dużo nie ma.

    Sam zauwazyles, dlaczego wiec sie zastanawiasz?

    --
    amos

  • 7. Data: 2012-05-01 13:38:42
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-01 10:03, amos pisze:

    > Tez zauwazyles to, ze zyja tam jakby inna epoka byla? Teraz chyba
    > jednak maja latwiej, duzo latwiej o czesci.
    U nas nawet teraz jak dobrze poszukasz znajdziesz takich kowali.

    > Sam zauwazyles, dlaczego wiec sie zastanawiasz?

    90% ludzi widząc ruskiego boksera krzyczy Iż"bo Iże takie wielkie
    były,na wał i boxery panie!!"
    Więc byłem po prostu ciekaw,zbiornik zauważyłem trochę później.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2012-05-01 15:14:15
    Od: amos <g...@g...com>

    On 1 Maj, 13:38, Monster <a...@o...pl> wrote:
    > 90% ludzi widząc ruskiego boksera krzyczy Iż"bo Iże takie wielkie
    > były,na wał i boxery panie!!"
    > Więc byłem po prostu ciekaw,zbiornik zauważyłem trochę później.

    Slabo znam sie na ruskich boxerach i z pewnoscia nie rozpoznalbym
    zadnej czesci zamontowanej w jakims frankenstainie. Poprostu
    posluchalem ciekawej pogawedki narratora z kowalem.

    A wracajac do boxerow szybciej przychodzi na mysl Ural czy Dniepr niz
    Iz. Te jakos u nas mniej (chyba) popularne.

    Ciekawostka - na ostatniej wystawie motocyklowej staly 2 Urale z
    koszem. Ze tez to jeszcze produkuja?

    --
    amos

  • 9. Data: 2012-05-01 19:17:15
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-01 15:14, amos pisze:

    > A wracajac do boxerow szybciej przychodzi na mysl Ural czy Dniepr niz
    > Iz. Te jakos u nas mniej (chyba) popularne.
    Tak to już jest że każdy widzi Iża,choć to całkiem inny motocykl.
    To jest robione na starszym dolniaku M-72 ew pomieszane z K750,trzeba by
    dokładnie popatrzeć.

    > Ciekawostka - na ostatniej wystawie motocyklowej staly 2 Urale z
    > koszem. Ze tez to jeszcze produkuja?

    Ano robią,nawet Brat Pita sobie sprawił,kosztuje kupę szmalu-taniej i
    lepiej wyremontować jakieś zwłoki i wsadzić piec od BMW.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2012-05-01 20:17:15
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-01 19:17, Monster pisze:

    > Tak to już jest że każdy widzi Iża,choć to całkiem inny motocykl.

    http://folie-forsale.pl/galerie/u/uwaga-to-nie-iz_47
    26.jpg

    --
    Kuczu