    From: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Trochę OT - Zmiana własciciela opcji na domene (sprzedaż)
    Date: Mon, 09 Mar 2009 03:15:20 +0100

    Witam,

    Mam takie pytanie, chyba NTG ale niewiedziałem gdzie spytać - posiadam
    opcję (prawo pierwszeństwa rejestracji) na pewną domene i chciałbym ją
    sprzedać, jak to wyglada od strony formalnej, zmiana własciciela itp?
    Wystarczy spisać umowe kupna sprzedaży? czy to jakieś bardziej zawiłe
    rytuały?

    Pozdrawiam,